Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

:laugh::laugh::laugh: XD XD XD.

Ale nie działa, źle oprócz tego,że smar góruje i jak się szybko jedzie po małych nierównościach to nic nie działa a na większych już działa.

Napisano

Możesz. Możesz nawet użyć opasek zaciskowych na aktualnych żeby mocno docisnąć wargę do goleni. Kto Ci zabroni?

Napisano

A teraz pytanie z innej beczki jak już tyle ludzi obserwuje temat. Czym smarowac, jak i jak często zaglądać do lagow oraz ile tam smaru dać. Także jakiego smaru użyć? Mam nowy amortyzator. Kupiony tego roku nie katowany, jazda po leśnych drogach, szuter oraz asfalt? 

 

Napisano (edytowane)

Ja ze swojej strony mam taki pomysł

1. sznur napojony bituminem,

2. szczeliwo naoliwione,

3. warstwę  wełny aluminiowej,

4. smołę bitumiczną

Nie ma siły żeby nawet kropla smaru wylazła

Edytowane przez Gawel76
  • +1 pomógł 1
Napisano

Obstawiam,że będą przytacia,zdarcia anody.

Teraz, Gawel76 napisał:

Ja ze swojej strony mam taki pomysł

1. sznur napojony bituminem,

2. szczeliwo naoliwione,

3. warstwę ok. 10 mm wełny aluminiowej,

4. smołę bitumiczną około 5 mm.

Nie ma siły żeby nawet kropla smaru wylazła

Nie prościej włożyć simmering?

Napisano

Smarowanie smarem stałym elementów posuwisto-zwrotnych ma to do siebie, że nadmiar smaru po pierwszym ugięciu amoryzatora zostaje usunięty przez krawędzie ślizgów i nie bierze więcej udziału w smarowaniu. A te resztki co zostają na goleniach na długo nie starczają. 

Napisano

Pierniczysz głupoty, tyle, trzeba nazwać to po imieniu.

Miałem Epixona i XCR, obydwa smarowane smarem stałym. Serwis robiłem co jakieś 3 miesiące, profilaktycznie, a rower lekko nie miał. Po otwarciu smar zawsze był na miejscu, nie był nawet szczególnie brudny. Na dobrą sprawę serwis powinno się robić 1 lub 2 razy w sezonie i wszystko powinno być w porządku.

XCM to jest kupa, tyle. Kosztuje tyle co zestaw smaru i olejów do normalnego amortyzatora, co nie zmienia faktu że pakowanie tak kilograma smaru i grzebanie co 3 tygodnie normalnie nie jest.

Są na świecie ludzie którzy mają ze wszystkim problem i wszystko popsują. Ty najwyraźniej zaliczasz się do tej grupy.

Napisano (edytowane)

Porównujesz Epixona z XCM :laugh::laugh:

:laugh:

 

No właśnie skoro XCM to gówno to aby się nie rozpadł przy intensywnej eksploatacji należy co 3 tygodnie pakować tam smar.

Edytowane przez PowerV3
Napisano

Kolego skończ już z tym smarem bo teraz bedziesz ludziskom wciskał twoją  lepsza rację tak jak wcześniej pisałeś w innym temacie ze XCM ma tłumienie. CZo ci ten smar da. Na początku na pewno pomoże  lecz szybko go wymiecie a na dodatek cale dolne lagi bedziesz mial zarzygane smarem

  • Mod Team
Napisano

Dobra, pośmialiśmy się trochę, ale pora kończyć ten festiwal wypisywania głupot. Użytkownikowi PowerV3 w sprawie swojego super amortyzatora proponuje kontaktować się bezpośrednio z firmą Suntour, a nasze forum zostawić w spokoju. Zamykam.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...