PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Właśnie bo nasmarowaniu bardzo lekko chodzi. A przed smarowaniem topornie w opór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 A jak wygląda upośledzony amortyzator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 5 Listopada 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Przecież masz taki, więc wiesz jak wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 XD XD XD. Ale nie działa, źle oprócz tego,że smar góruje i jak się szybko jedzie po małych nierównościach to nic nie działa a na większych już działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 To mogę tam włożyć tam simmeringi czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gawel76 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Możesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Możesz. Możesz nawet użyć opasek zaciskowych na aktualnych żeby mocno docisnąć wargę do goleni. Kto Ci zabroni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Hym w sumie. To jest pomysłOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 A teraz pytanie z innej beczki jak już tyle ludzi obserwuje temat. Czym smarowac, jak i jak często zaglądać do lagow oraz ile tam smaru dać. Także jakiego smaru użyć? Mam nowy amortyzator. Kupiony tego roku nie katowany, jazda po leśnych drogach, szuter oraz asfalt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 XCM? Zaglądać raz na 3 tygodnie przy katowaniu a przy nie katowaniu nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gawel76 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 (edytowane) Ja ze swojej strony mam taki pomysł 1. sznur napojony bituminem, 2. szczeliwo naoliwione, 3. warstwę wełny aluminiowej, 4. smołę bitumiczną Nie ma siły żeby nawet kropla smaru wylazła Edytowane 5 Listopada 2018 przez Gawel76 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 To już mam chyba po amorze bo tego roku jeżdżę na nim od mają i ani razu nie zaglądałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Obstawiam,że będą przytacia,zdarcia anody. Teraz, Gawel76 napisał: Ja ze swojej strony mam taki pomysł 1. sznur napojony bituminem, 2. szczeliwo naoliwione, 3. warstwę ok. 10 mm wełny aluminiowej, 4. smołę bitumiczną około 5 mm. Nie ma siły żeby nawet kropla smaru wylazła Nie prościej włożyć simmering? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Smarowanie smarem stałym elementów posuwisto-zwrotnych ma to do siebie, że nadmiar smaru po pierwszym ugięciu amoryzatora zostaje usunięty przez krawędzie ślizgów i nie bierze więcej udziału w smarowaniu. A te resztki co zostają na goleniach na długo nie starczają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 I trzeba smarować co 2-3 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Pierniczysz głupoty, tyle, trzeba nazwać to po imieniu. Miałem Epixona i XCR, obydwa smarowane smarem stałym. Serwis robiłem co jakieś 3 miesiące, profilaktycznie, a rower lekko nie miał. Po otwarciu smar zawsze był na miejscu, nie był nawet szczególnie brudny. Na dobrą sprawę serwis powinno się robić 1 lub 2 razy w sezonie i wszystko powinno być w porządku. XCM to jest kupa, tyle. Kosztuje tyle co zestaw smaru i olejów do normalnego amortyzatora, co nie zmienia faktu że pakowanie tak kilograma smaru i grzebanie co 3 tygodnie normalnie nie jest. Są na świecie ludzie którzy mają ze wszystkim problem i wszystko popsują. Ty najwyraźniej zaliczasz się do tej grupy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PowerV3 Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 (edytowane) Porównujesz Epixona z XCM No właśnie skoro XCM to gówno to aby się nie rozpadł przy intensywnej eksploatacji należy co 3 tygodnie pakować tam smar. Edytowane 5 Listopada 2018 przez PowerV3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 Kolego skończ już z tym smarem bo teraz bedziesz ludziskom wciskał twoją lepsza rację tak jak wcześniej pisałeś w innym temacie ze XCM ma tłumienie. CZo ci ten smar da. Na początku na pewno pomoże lecz szybko go wymiecie a na dodatek cale dolne lagi bedziesz mial zarzygane smarem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 6 Listopada 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Listopada 2018 Dobra, pośmialiśmy się trochę, ale pora kończyć ten festiwal wypisywania głupot. Użytkownikowi PowerV3 w sprawie swojego super amortyzatora proponuje kontaktować się bezpośrednio z firmą Suntour, a nasze forum zostawić w spokoju. Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi