Jats Napisano 4 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2018 Cześć, nie do końca wiem gdzie umieścić ten temat, ale chyba tu najbardziej pasuje. Pytanie do posiadaczy Scott'ów z systemem twinloc, o ile linki i manetki to nie problem, to jak jest z amortyzatorem i damperem ? Jak z ich trwałością, czy są problemy z serwisem i czy jest on droższy od serwisu zwykłych amorów ? Podoba mi się Scott Ramson, ale boje się, jak by fajnie twinloc nie działał, czy później w środku sezonu nie będę czekał parę tygodni na serwis ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Przecież to tylko zdalna blokada. Niczym się nie różnią od amortyzatorów montowanych w innych rowerach :-) z blokadą na goleni/ bez manetki Ewentualnie ciągła załaczona blokada może wpłynać na trwałość amortyzatora, ale wówczas warto się zastanowić czy rower FS jest Ci potrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jats Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Tu nie jest tylko blokada, tylko też tryb pośredni (skok 170mm-120mm-blokada), a uzyskali to po przez dwie komory powietrzne. A po co mi to ? Rowerem FS nie tylko jeździ się w dół, czasem nawet trzeba podjechać, choć bardzo tego nie lubię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 5 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Serio? Zastanawiasz się nad rowerem za 15k i pytasz czy serwis będzie droższy niż zwykłych amortyzatorów? Jak kupujesz rower za taką kasę to musisz go też utrzymać, jak nie masz za co to lepiej rozejrzeć się za czymś tańszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 5 Listopada 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 11 minut temu, Piter233 napisał: Zastanawiasz się nad rowerem za 15k i pytasz czy serwis będzie droższy niż zwykłych amortyzatorów? Jak kupujesz rower za taką kasę to musisz go też utrzymać, jak nie masz za co to lepiej rozejrzeć się za czymś tańszym. Wpis, który nic nie wnosi. 17 godzin temu, Jats napisał: Jak z ich trwałością, czy są problemy z serwisem i czy jest on droższy od serwisu zwykłych amorów ? Może się pojawić problem z serwisem tłumików X-Fusion montowanych w niższych modelach Ransoma, ale o szczegóły trzeba się popytać w Spider Suspension https://spidersuspensions.com Foxa serwisuje Gregorio i, między innymi, Spider Suspension- zapytaj o koszty, ale na 99% będą większe niż w przypadku normalnego tłumika . Trwałość? Fox nigdy tym nie grzeszył. Z drugiej jednak strony serwisowany tłumik nie powinien sprawiać większych problemów. Idea jest fajna, ale pytanie jak często będzie to wykorzystywane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jats Napisano 5 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Listopada 2018 Dzięki, w grę wchodzi 7/920, więc na Foxach, no nic zostało jeszcze poczekać i zobaczyć jakie opinie zbiera rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.