Tredu Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 (edytowane) Witam, zakupiłem dzisiaj 2 oleje: Valvoline fork 5W Syntetyczny oraz Castrol Fork Oil 15W Mineralny. Czy coś się stanie jeśli te dwa oleje zmieszają się ze sobą przez nieszczelność w tłoku od strony tłumika. W którym z tych olejów nasączyć gąbki smarujące ??? Czy Tłumik i Rebound muszą być skręcone na maksimum ?? Proszę o szybką odpowiedź zależy mi na czasie Edytowane 2 Listopada 2018 przez Tredu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 Po co zakładasz kolejny temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lichak Napisano 2 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 W tym przypadku oleje są mimo nazewnictwa niemal takie same, do tłumika się żaden nie nada. Ogółem wybrałbym syntetyk a tłumik zrobił kiedy indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 2 Listopada 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 42 minuty temu, skom25 napisał: Po co zakładasz kolejny temat? O, właśnie, właśnie. Do amortyzatora używamy dedykowanych olejów, jak Motorex czy Motul, a nie wynalazków z innej branży. Do smarowania lag ujdą, do tłumika w żadnym razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 2 Listopada 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 Godzinę temu, Tredu napisał: Czy coś się stanie jeśli te dwa oleje zmieszają się ze sobą przez nieszczelność w tłoku od strony tłumika. Będziesz miał olej klasy niewiadomej w zależności od proporcji. Ważniejsza jest ta nieszczelność ,która może doprowadzić do migracji oleju z tłumika na dół, co może z kolei doprowadzić do zmniejszenia skoku amorka i niewłaściwej pracy tłumika Godzinę temu, Tredu napisał: W którym z tych olejów nasączyć gąbki smarujące ??? 15W ,ale i tak ma zbyt małą gęstość ,aby wlać go do dolnych goleni. Godzinę temu, Tredu napisał: Czy Tłumik i Rebound muszą być skręcone na maksimum ?? W większości amorków na czas serwisu ( czyli wyjęcie, wymiana oleju ) tłumiki powinny być w pozycji full open . Castrol Fork Oil jest dosyć kiepskim olejem z dużą tendencją do pienienia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tredu Napisano 2 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2018 (edytowane) W mojej okolicy nie dostałem nic innego. Spróbuje jutro oddać tego Castrola i znaleźć motula. A liqui moly nada się ?? Edytowane 2 Listopada 2018 przez Tredu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 3 Listopada 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 Wiesz, jakie masz mieć parametry lepkości? Nie chodzi mi klasę W, ale o parametr cSt, który jest ważniejszym parametrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tredu Napisano 3 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Listopada 2018 (edytowane) Tak, zamówiłem motula 5w do tłumika bo ma najbardziej zbliżoną wartość do olei których stosuje rock shox. Oraz Valvoline 15w do dolnych goleni. Edytowane 3 Listopada 2018 przez Tredu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.