poliglota Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Cześć. Noszę się z zakupem datrmoor primal pro. Ma być to rower do jazdy po wszystkim z przewagą wycieczek asfaltowych, żadnych zwodów. Czy ktoś może się podzielić wrażeniami z użytkowania zanim wydam ciężki pieniądz? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dezent Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Z taką masą to na zawody nie bardzo. Ciężki rower, ciężki pieniądz Te opony do wycieczek asfaltowych też nie bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2018 To co wybrać? Rower ma solidny amor, obie osie sztywne. Jeśli może coś polecicie do 5 tysi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dezent Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Napęd 1x11 też mija się z twoimi preferencjami. Może Kross Level 8.0 ? Sztywne osie, opony 29x2.1, masa około 11,5 kg. napęd 2x11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 19 godzin temu, poliglota napisał: z przewagą wycieczek asfaltowych 13 godzin temu, poliglota napisał: Rower ma solidny amor, obie osie sztywne I chcesz nam powiedzieć, że na wycieczki asfaltem potrzebne są sztywne osie i "solidny amor" A może odwróćmy pytanie - czy ten rower będzie widział jakikolwiek teren? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 I przede wszystkim co pytający rozumie przez teren. Dla jednych teren to polna czy leśna ubita ścieżka i szutrówka dla innych korzeń na korzeniu i góry i doliny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Eh Panowie. Szukam roweru do rekraacyjnej jazdy. Ze względu na wagę 100 kg chciałbym aby był solidny amor i sztywne osie, ewentualnie progresywna rama. Wybór padł na ten model bo te kryteria spełnia. Jak czytam że rower za 5 tysi ma amor sprężynowy srebrny i osprzęt deore to słabo to wygląda. Teren, no cóż lasy i łąki. Mamy strefy mtb i srebrną górę. Moje wątpliwości to napęd 11,nie wiem czy nam nogę taka silną. Dlatego pytam co Waszym zdaniem warto pominąć w co jest niezbędne w rowerze. Rowery strasznie ostatnio okroili w sklepach i nie ma możliwości przejechać się na danym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Na pewno odpuść napęd 1x11 - na asfalcie będziesz przeklinał bo najczęściej ro blat 32 i jazda powyżej 30 km/h to już dość szybkie kręcenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Dlatego zastanawiam się zy dany model można przerobić na 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Znalazłem jeszcze bulls copperhead, specialized fuse, giant fathom 2. Jestem rozdarty. Czy w sklepach można zamieniać komponenty które nie odpowiadają. Macie jakieś doświadczenia. Może jest ktoś z Dolnego Śląska i może jakiś sklep polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lederfox34 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 (edytowane) Czy ten spec to typ kół 3.0? Bo jeśli tak to nie bardzo to widzę w zastosowaniu polno szosowym. Minus napęd jeśli nie jesteś przekonany. co do fathoma to fajniej by było zamiast sztycy regulowanej dać mu sztywną os z tyłu. Bulls był wielokrotnie polecany, fajny rower (nie typ trail w jaki celujesz) ale tylna piasta jest qr. Przy 100kg możesz czuć wiotkosc tyłu. (możesz nie musisz, zależy od jeżdżenia) seryjnie montowane 1x11wyklucza modyfikacje w sklepie, czasem zamienia zestaw napędowy np na wyższy model (dotyczyło to dwóch zębatek) lub kasetę lub hamulce. Dobra opcja może być gate 50 ok Kellysa. Są ciągle rabaty, dobry osprzęt i wg mnie (plus znajomych ujezdzajacych ten i modele 90) fajny rower na spokojne kręcenie. Edytowane 18 Października 2018 przez lederfox34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lederfox34 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 poddaje do przemyslenia http://www.unibike.pl/expert29.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 22 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2018 Dzięki za podpowiedzi. Nie byłoby problemu gdyby nie moje złe doświadczenia z poprzednimi doborami sprzętu gdzie popłynąłem da doinwestowywaniu słabego modelu. Obecnie każdemu rowerowi czegoś brakuje i tu mam wrażenie celowe działanie producentów. Fajny rower a tu np. najniższy model hamulców, albo bardzo wąskie obręcze. Wiadomo że od razu trzeba to zmienić i kasa leci, a w piwnicy zaczyna brakować miejsca. Nie wspomnę już o jak dla mnie wywindowanych cenach w kosmos. Teraz tylko muszę cierpliwie czekać na wyprzedaże i coś upolować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maczet190399 Napisano 23 Października 2018 Udostępnij Napisano 23 Października 2018 Chyba masz za duże wymagania do roweru do jazdy rekreacyjnej. Czy na pewno jest Ci potrzebny typu Trail ?? Dzikie ścieżki z mnóstwem korzeni i kamieni ?? Czy zwykły szuter Deore na pewno Ci wystarczy. Amortyzator spręzynowy rzeczywiście sobie odpuść. To zbyt duża oszczedność producentów w tych czasach. Obęcze za wąskie ?? Dla Ciebie czy 19.5. czy 22,5 mm niema znaczenia bo opona układa się podobnie i nie zauważysz ze ma inny profil. >> 25mm to dla opon plus. Poszedłbym w Rower XC np unibkie Filte/Expert lub krossa i kel;=lys gate co kolega wyżej polecał. Ewentualnie https://www.orbea.com/pl-pl/rowery/mtb/alma/cat/alma-29-h30-XT-19 ale to już osprzętowo słabiej wypada szczególnie amor, ale może wygląd Ci się podoba ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lederfox34 Napisano 23 Października 2018 Udostępnij Napisano 23 Października 2018 Własnie już nie chciałam wtrącać podobnego zdania, ale to co podajesz pod siebie spokojnie ogarnia sprzet linkowany. Skupiłam się na sztywnych osiach powietrznym amortyzatorze i przyzwoitym sprzęcie. I Gate i Unibike spełniają to bardzo dobrze. Czego im wg Ciebie brakuje? Kwestia wizualna moze faktycznie. Rowery typu xc spokojenie znoszą obciązenia ciała jak również załadunku jaki im przychodzi dzwigać, nie trzeba do tego opon +. Jedyne co to opcje bez karbonu. (wg mnie) Podawane przez Ciebie argumenty na przyszłość o upgradowaniu jak dla mnie mijają się z celem, przekroczysz budzet, zostaniesz z przeciętnym osprzetem do odsprzedania i wydasz w sumie więcej niż zakładasz. Lepiej kupić coś porządnego i cieszyc się po prostu z jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poliglota Napisano 27 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2018 Panowie. Namówiliście mnie na tego unibike expert. Faktycznie cena dobra, poniżej zakładanej. Osprzętowo też nieźle i jest dostępny w jednym ze sklepów we Wrocławiu. Martwi mnie tylko ten amor, w niespełna rok wykończyłem taki sam w poprzednim rowerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.