RowerowyWariat Napisano 13 Października 2018 Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Witam, jakiś czas temu złożyłem większe zamówienie na Bike-discount, to już nie moje pierwsze zakupy tam. Pierwsza próba dostawy skończyła się tak "Przesyłka została dostarczona adresatowi poprzez uproszczone doręczenie firmowe z centrum doręczania." Pierwsza myśl no dobrze może coś zapomnieli jakaś pomyłka i dlatego ją odebrali przecież to duży sklep może ktoś się pomylił, postanowiłem, że napisze maila na wszelki wypadek do suportu, poczekałem tydzień na maila zwrotnego przeprosiny itd, pokryjemy koszty nowej przesyłki, podli nr tej nowej przesyłki wszytko super. Dwa dni po otrzymaniu maila widzę że paczka jest już przygotowywana a następnego dnia to samo... Przesyłka została dostarczona adresatowi poprzez uproszczone doręczenie firmowe z centrum doręczania. Rozumiem ten pierwszy raz że ktoś się pomylił, ale drugi raz to samo ? Miał ktoś z forum może podobną sytuację, w załączniku daje zdjęcie z drogą paczki. Dzięki za pomoc i pozdrawiam. Nowy obraz mapy bitowej (2).bmp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 13 Października 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Października 2018 IMO to raczej problem DHLa niż sklepu. Zamawiałem tam kilka razy i nigdy nie było problemów z samym sklepem. Z DHLem już bardziej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyWariat Napisano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Może i to wina DHL'u, jest jeszcze do wyboru DPD i chyba w kolejnym mailu poproszę o wysyłkę z DPD może paczka ruszy się z Niemiec wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 13 Października 2018 Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Dostaniesz teraz dwie paczki moim zdaniem. Te statusy są popieprzone i uproszczone doręczenie oznacza, że paczka trafiła z DHL DE do DHL PL. Parę razy w ostatnim półroczu zamawiałem fanty z BD, zawsze DHL, paczki docierały do mnie w 4-5 dni i zawsze po pierwszym dniu na stronie widniał status o uproszczonym doręczeniu. Ze dwa razy nawet paczkę niby doręczono o drugiej w nocy, po 10 godzinach od nadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 13 Października 2018 Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Paczka DHL po przekroczeniu granicy dostaje nowy numer przesyłki (krajowy). Powinieneś dostać go na e-mail, albo zadzwoń do DHL, podaj numer przesyłki z DE i zapytaj, czy mają krajowy numer do śledzenia. Z doświadczenia DPD trochę dłużej idzie niż DHL jeżeli chodzi o zakupy na bd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyWariat Napisano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2018 2 minuty temu, cervandes napisał: Te statusy są popieprzone i uproszczone doręczenie oznacza, że paczka trafiła z DHL DE do DHL PL Ostatnio jak ramę brałem od nich to miałem informacje że paczka zmienia swój numer bo jest transportowana do polski, chyba, że coś nie tak z ich stroną jest. Teraz, Eazy napisał: Paczka DHL po przekroczeniu granicy dostaje nowy numer przesyłki (krajowy). Powinieneś dostać go na e-mail, albo zadzwoń do DHL, podaj numer przesyłki z DE i zapytaj, czy mają krajowy numer do śledzenia. Z doświadczenia DPD trochę dłużej idzie niż DHL jeżeli chodzi o zakupy na bd. Spróbuję się dodzwonić do DHL'u, ciekawe czy infolinia będzie dostępna w sobotę, a propo DPD to zawsze ich unikałem bo w mojej okolicy ta firma w najlepszy sposób nie funkcjonuje a DHL tu bez problemu dostarczał paczki zawsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 13 Października 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Teraz, Eazy napisał: Paczka DHL po przekroczeniu granicy dostaje nowy numer przesyłki (krajowy) Na stronie DHL "śledzenie przesyłki" numer powinien sam się zmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 13 Października 2018 Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Niestety nie zawsze to działa Miałem sytuacje, gdzie musiałem dzwonić do DHL po krajowy numer paczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyWariat Napisano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Ja miałem taką oto informacje gdy ostatnia przesyłka ( jakiś miesiąc/dwa temu) zmieniała numer "Przesylka zostanie przetransportowana do kraju przeznaczenia i przekazana tam organizacji odpowiedzialnej za doreczanie. (strona internetowa / sledzenie przesylek online..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 13 Października 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Polski DHL działa nieco inaczej ( czyt gorzej ) niż niemiecki. Przynajmniej ja mam takie doświadczenia. Kupując na BD wybieram DPD , bo akurat ta firma u mnie działa lepiej niż DHL. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyWariat Napisano 13 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Ale tak jak pisaliście tutaj, że przesyłka raczej została do kraju przetransportowana to ma sens bo w czwartek niby wysłana w sobotę 'odebrana' w PL to by się zgadzało wszystko, dzięki wielkie za pomoc Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 13 Października 2018 Udostępnij Napisano 13 Października 2018 Ja jako sklep współpracuje z DHL-em lecz cały czas mam kłopoty. Jak macie możliwość to korzystajcie z innego kuriera. DPD też nie polecam bo już kilkakrotnie widziałem jak przy przekladaniu miedzysamochodami je rzucają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 Na infolinii DHL też pracują przypadkowi ludzie, podawałem niemiecki numer paczki zostałem zrzucony do drugiego polskiego DHL, ( już nie pamiętam czy w końcu paczkę przywiózł Parcel, czy zwykły DHL, chyba minął rok) Na drugiej infolinii w końcu rozpracowali moją sytuację i kazali wrócić do pierwszej firmy, ogólnie bałagan, debilizm, olewanie... Przykra sprawa. Nie wiadomo czy paczka cofnieta, skradziona, zagubiona. Czasem jedynie lokalny kurier jest sympatyczny( dopóki nie rzuci roboty), ale to nie zmienia faktu że ta firma to dno, i aż przykro pisać do Niemców z prośbą o reakcję ( chociaż odpisywał mi chyba sympatyczny panTurek ) bo muszą mieć też świadomość że nasze firmy kurierskie to dno... Systemowo dno, nie mam nic do zapewne ciężkiej pracy maluczkich pracowników. I przypomniałem sobie kolejny problem: Na etykiecie zagranicznej jest mój numer telefonu, pełen adres, na etykiecie już polskiej telefon zamienia się na sznur zer, kurier leci w kulki i odstawia : brak kontaktu z klientem, czy chyba nawet klient nie chciał odebrać i co lepszepojawia się status: paczka odesłana do nadawcy !!!!! Tymczasem na kartonie wciąż byłat ta zagraniczna etykieta z moim adresem i numerem telefonu. O zostawieniu awizo czy naklejki na drzwiach z numerem do kuriera można zapomnieć. Ta sytuacja nie była związana z tym niemieckim sklepem tylko normalną paczką, która szła od granicy z przełączeniem na polskiego kuriera DHL. W końcu okazało się że chyba paczka jeździła kilka dni na pace kurierskiego auta już koło mnie... Powiadomienia i status były wyssane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackFrost Napisano 14 Października 2018 Udostępnij Napisano 14 Października 2018 14 godzin temu, ACTIVIA napisał: Ja jako sklep współpracuje z DHL-em lecz cały czas mam kłopoty. Jak macie możliwość to korzystajcie z innego kuriera. DPD też nie polecam bo już kilkakrotnie widziałem jak przy przekladaniu miedzysamochodami je rzucają Wszyscy kurierzy rzucają. Zarówno między samochodami jak i na terminalach przeładunkowych. Nie ma znaczeniu czy jest naklejka Fragile czy nie, jak się trafi na Sebka, który chce jak najwięcej dziennie wykręcić aby mu się na koniec miesiąca zgadzało to nie ma zmiłuj się. Prowadziłem kiedyś sklep internetowy, który dziennie wydawał około 50 paczek, z wieloma kurierami miałem koleżeński i staly kontakt, byłem też kiedyś z kurierem na jego trasie i widziałem jak wygląda taki dzień więc nie miejmy złudzeń, że nasze paczki z zegarkami, telefonami lub filiżankami dla mamusi są traktowane z należytym szacunkiem, niestety tak nie jest. Co do DHL, to zamawiałem sporo rzeczy z .de i problem na lini tracking de-pl był bardzo często, nie raz przez cały dzień kobieta na infolini nie była w stanie ustalić nowego numeru przesyłki krajowej. Mają tam duży bajzel. z DPD pod tym względem jest lepiej, paczki z .de, .uk mają ten sam numer od początku do końca i tracking działa bez problemu. Oczywiście system w każdej firmie może zawieźć ale z DHLem bardzo często miałem kłopot przy paczkach zagranicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 14 Października 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Października 2018 DHL to korporacja , która w przypadku polskich oddziałów utknęła w początku 21 wieku- zero zmian, zero chęci do zmian, a podejście większości kierowców obrazuje to ,co dzieje się wewnątrz przeciętnego magazynu DHLa. Niestety to samo zaczyna się dziać w innych firmach kurierskich, co jest efektem kiepskiej relacji obowiązki-pensja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyWariat Napisano 14 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2018 5 godzin temu, JackFrost napisał: z DPD pod tym względem jest lepiej, paczki z .de, .uk mają ten sam numer od początku do końca i tracking działa bez problemu. Oczywiście system w każdej firmie może zawieźć ale z DHLem bardzo często miałem kłopot przy paczkach zagranicznych. Chyba jednak przejdę na DPD, już ostatnia pczka DHL'em jak takie jaja są przy zagranicznych przesyłkach. Wydaje mi się, że lepiej poczekać ten dzień dłużej czy dwa ale widzieć trasę tej paczki, a nie dzwonić po kilku infoliniach na raz żeby się cokolwiek dowiedzieć o losach przesyłki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyWariat Napisano 15 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2018 Dzisiaj na Chat'cie na stronie DHL'u konsultant powiedział mi, że powinienem skontaktować się ze sklepem który nadał mi paczkę, oni nie mają takiej w bazie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Października 2018 Udostępnij Napisano 16 Października 2018 Bo to nie jest paczka z tego co mi wiadomo tylko przesyłka zbiorcza, stąd inne oznaczenie. Mają cały transport opisany jako do PL na jednym numerze a potem w PL każda paczka już na swoim indywidualnym numerze jedzie. Jedenastego zamówiłeś, minęły 4 dni w tym 2 weekendowe. Nie dramatyzuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyWariat Napisano 16 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2018 Teraz, cervandes napisał: Bo to nie jest paczka z tego co mi wiadomo tylko przesyłka zbiorcza, stąd inne oznaczenie. Mają cały transport opisany jako do PL na jednym numerze a potem w PL każda paczka już na swoim indywidualnym numerze jedzie. Jedenastego zamówiłeś, minęły 4 dni w tym 2 weekendowe. Nie dramatyzuj. Tak tak i ten podział na parcel, express ciężko się dogadać z nimi bo z jednej linii na drugą przenoszą. Paczkę zamówiłem 3-ciego albo jeszcze wcześniej gdzieś mam datę na mailu. Nie chodzi o to że ile paczka idzie tylko o to jakie są problemy żeby ona wyruszyła z Niemiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Z DPD i DHL to jest różnie, kupowałem kilka razy i u mnie DHL dostarcza w 2 dni od nadania, jak chodzi o DPD raz czekałem ponad tydzień, bo rzucali paczką po Niemczech, w ciągu jednej dobry ją przerzucili o chyba całe 8km. Kolejna rzecz to lokalny kurier, u mnie DPD to porażka, o DHL złego słowa powiedzieć nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Co do kurierów to widzialem osobiscie jak paczkami rzucają. Oni nie mają litości nawet gdyby pisało na paczce OSTROZNIE SZKŁO. Z DHL-em to sam mam umowę podpisaną i złego słowa o nich nie powiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waza Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 30 minut temu, phoe napisał: Kolejna rzecz to lokalny kurier Otóż to, czynnik ludzki, bo firma to ludzie a nie napis na furgonetce. Dlatego mamy różne zdania o firmach kurierskich, bo w naszych okolicach pracują różni ludzie. U mnie najlepsze wrażenie robi DPD i UPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Wybierając DPD, DHL czy UPS to zdecydowanie wolał bym UPS bo tam na sortowniach jest duzo większy rygor . Niestety musze pozostac przy DHL-u bo mają tańsze usługi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RowerowyWariat Napisano 7 Listopada 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 Tak czy inaczej, DPD zdołało dostarczyć przesyłkę, 24-tego albo 25-tego bo było lekko ponad 20 dni oczekiwania. Co do UPS to nie wiem czy tylko ja tak mam ale nie widziałem żeby podczas zakupów internetowych w jakimś sklepie była opcja z dostawą od UPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 7 Listopada 2018 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2018 UPS jest drogi, wejdź na sendit i porównaj ceny do DPD, tym bardziej przy większej paczce lub np kształcie nieregularnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.