Obrien Napisano 10 Października 2018 Napisano 10 Października 2018 Witam, w moim zimowym rowerku z roku 1995 zauwazylem ze po dokreceniu kapsla sterow ahead kierownica przy jezdzie na wprost jakby sie lekko blokuje po czym wystarczy lekki ruch i jakby znowu wyskakuje z jakiegos "dołka". Kiedys z podobnym zjawiskiem spotkalem sie u kumpla w rowerze i wtedy swerisanci zalecili wymiane. Czy objaw ten oznacza "koniec sterow"? Cz jest moze sposob na to?
Fenthin Napisano 10 Października 2018 Napisano 10 Października 2018 Z opisu wynika, że są do wymiany.
seraph Napisano 10 Października 2018 Napisano 10 Października 2018 Do wymiany, bo z przodu i z tyłu zrobił się dołek od uderzeń w widelec i dlatego się w tym miejscu blokuje. No chyba, że potraktujesz to jako autopilot i polubisz
Obrien Napisano 11 Października 2018 Autor Napisano 11 Października 2018 Dzięki za wyjaśnienie zjawiska. Rower to budżetowy krazownik na sztywnym widelcu i chyba ostatnie zjazdy na gorskich szlakach mu zaszkodzily. Czy w budżecie do 60 pln możecie cos polecić co wytrzyma ostrzejsza jazdę w terenie dla osobnika o wadze 95 kg? Rama crmo pod ahead polzintegrowane 1 1\8.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.