stanmac Napisano 7 Października 2018 Napisano 7 Października 2018 Cześć, rozpadło mi się mocowanie przedniego koła. Co to za mocowanie, czego szukać? Piasta ma oznaczona jako "Specialized Stout". Jestem laikiem tak że proszę o wyrozumiałość jeżeli używam złego nazewnictwa.
Mod Team durnykot Napisano 7 Października 2018 Mod Team Napisano 7 Października 2018 Wyglada jak zwykły QR na 9mm https://www.decathlon.pl/zacisk-koa-przod-ty-id_5620714.html?gclid=EAIaIQobChMI4dipjZT03QIVRKgYCh1VBQ5GEAQYASABEgJ6sfD_BwE
stanmac Napisano 7 Października 2018 Autor Napisano 7 Października 2018 No własnie nie, też byłem pewien że to zwykły szybkozamykacz, kupiłem nawet nowy zanim zdjąłem koło i.... no nie. Ta oś jest scalona z tym zgrubieniem.
Mod Team durnykot Napisano 7 Października 2018 Mod Team Napisano 7 Października 2018 OK, już widzę. Stout miało chyba inne mocowanie ,które nie jest kompatybilne z normalnymi.
stanmac Napisano 7 Października 2018 Autor Napisano 7 Października 2018 Chcę kupic nowe, może nawet używane tylko czego szukać? Gdzieś na zagranicznym forum znalazłem wpis że Stout było produkowane kilkanaście lat w różnych wersjach i tyle, nic więcej.
Imar Napisano 7 Października 2018 Napisano 7 Października 2018 Jeśli piasta jest na kulkach to wymiana osi załatwi sprawę, do tego zwykły szybko zamykacz.
stanmac Napisano 7 Października 2018 Autor Napisano 7 Października 2018 O, to już jakies hipotetycznie pozytywne wieści. Na co zwrócić uwagę szukając osi (w internecie, nie mam w mieście sklepu rowerowego), tylko długość? To będzie coś takiego jak na zdjęciu niżej? Może ktoś podpowiedzieć jakiś hmmm... model, markę za czym się wstepnie rozejrzeć? To koło które mam wytrzymało tak z 8 lat (~1500km rocznie) w tym dość sporo nierozsądnej jazdy pod krawężniki.