Gość Napisano 29 Września 2018 Udostępnij Napisano 29 Września 2018 Hej, Wczoraj zabrałem się za serwis zacisków szosowych Claris. Fabrycznie smaru praktycznie nie było a całość była skręcona z luzem. Pojawia się kwestia wspomnianego luzu, jak skręcać zacisk po serwisie? Opcje są dwie: 1. Przy lekkim luzie wszystkie elementy kręcą się bardzo swobodnie na sworzniach 2. Przy skręceniu bez luzu całość chodzi trochę ciężej, jednak po zmontowaniu z sprężyną nie jest to wyczuwalne Którą opcję wybrać? Lepiej nie mieć luzu z trochę większym oporem czy jednak jakiś luz zostawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 29 Września 2018 Udostępnij Napisano 29 Września 2018 Proponuję skręcić zacisk z micro luzem, ew. bez luzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.