Gość Napisano 29 Września 2018 Napisano 29 Września 2018 Hej, Wczoraj zabrałem się za serwis zacisków szosowych Claris. Fabrycznie smaru praktycznie nie było a całość była skręcona z luzem. Pojawia się kwestia wspomnianego luzu, jak skręcać zacisk po serwisie? Opcje są dwie: 1. Przy lekkim luzie wszystkie elementy kręcą się bardzo swobodnie na sworzniach 2. Przy skręceniu bez luzu całość chodzi trochę ciężej, jednak po zmontowaniu z sprężyną nie jest to wyczuwalne Którą opcję wybrać? Lepiej nie mieć luzu z trochę większym oporem czy jednak jakiś luz zostawić?
Imar Napisano 29 Września 2018 Napisano 29 Września 2018 Proponuję skręcić zacisk z micro luzem, ew. bez luzu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.