Skocz do zawartości

[Serwis zacisków] Claris


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Wczoraj zabrałem się za serwis zacisków szosowych Claris. Fabrycznie smaru praktycznie nie było a całość była skręcona z luzem.

Pojawia się kwestia wspomnianego luzu, jak skręcać zacisk po serwisie? Opcje są dwie:

1. Przy lekkim luzie wszystkie elementy kręcą się bardzo swobodnie na sworzniach

2. Przy skręceniu bez luzu całość chodzi trochę ciężej, jednak po zmontowaniu z sprężyną nie jest to wyczuwalne

Którą opcję wybrać? Lepiej nie mieć luzu z trochę większym oporem czy jednak jakiś luz zostawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...