Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie jest trudno go ztuningować żeby płynnie pracował. Szkoda że nie był u mnie kupowany bo bym ci to zrobił bo widzę że mocno ten problem przeżywasz  chodź się tobie nie dziwię.

Napisano

No a jak ma nie "przeżywać" skoro nowy rower wydaje takie dźwięki?

Fajnie że Ty jesteś w stanie to naprawić, nie ulega to wątpliwości bo wiem co potrafisz i że jesteś skory do pomocy. Natomiast amortyzator wyjechał z fabryki, jest nowy i takie coś nie powinno mieć miejsca.

Dlatego też tak jak pisałem wcześniej, ja bym pisał do Giant'a i raczej się nie szczypał, niezależnie od tego czy amortyzator to byłby SR, RS, FOX czy inne cudo techniki. Tak nie powinno być i już.

Napisano

Film wysłałem do Giant.pl.Odpisali że muszę kontaktować się z gwarantem czyli sklepem. Na dzień dzisiejszy rower trafił do sklepu amortyzator został zdemontowany i wysłany do Poznania.Teraz proszę czekać, jak wróci napiszę czy to coś dało. 

Napisano

Ja mam Kellys Swag 2018 też z Aion-em, pracował tragicznie pod moją wagą 67kg. Pogadałem a Activią kupiłem miękką sprężyne, smar i olej zapłaciłem z wysyłką 100zł. Wymieniłem sam choć robiłem to pierwszy raz - godzinka czasu na spokojnie. Napakowałem smaru wedle zaleceń Activi i amor działa jak marzenie. Czy za 100zł warto użerać się z serwisem? Ja wole jeździć.

 

Napisano

To już nawet nie chodzi o pieniądze tylko sam fakt. Ja kupiłem nowy rower po to by był lepszy od starego miał większy skok zawieszenia większe koła itp. Przy okazji dostałem gwarancję i z niej korzystam . 

W środę odebrałem rower ze sklepu.Pierwsze wrażenie miodzio ,nic nie dzwoni chodzi płynnie morda sìę cieszy. Czar prysł po 15km. Stukanie zaczęło stopniowo wracać. Teraz na bruku to prawie to co przed naprawą.Na mniejszych nierównościach jest lepiej.Przyciskając amor na postoju nie ma stukania. Serwis napisał wymiana kartridża.

  • +1 pomógł 1
Napisano
2 godziny temu, Gawel76 napisał:

Kolego ATCIVIA jak chcesz to możesz zostać jego gwarantem. Możesz mu go naprawić za darmo :)

To taki żart oczywiście

W przyszłym tygodniu będę rozmawiał z Dyrekcją dystry chodź wątpię. Dla większego wsparcia to sami bezpośrednio powinniście dzwonić do nich z tym problemem i propozycją 

  • 10 miesięcy temu...
Napisano (edytowane)

Giant to ogólnie porażka, sam reklamowałem 2x Rebe w Anthem'ie...

Pierwszy raz magiczn Reba zrobiła deliketna boom i psyk w domu, po powrocie rowerem ze sklepu, oczywiście się cały zapadł i zeszło powietrze do 0, no nic, nowy rower trafił na GW i 2 tyg czekania. Po około pół roku znowu to samo, tylko że podczas jazdy, znowu 2 tyg czekania... ale trochę jeszcze na nim pojeżdziłem i sprzedałem, ogólnie jakoś tępo ten widelec pracował.

W Giancie są jeszcze atrakcje typu mega kijowe piasty... czy hamulce M615 w których tłoki nie pracowały równo, przez co był problem z ustawieniem zacisku żeby non stop nie dzwoniły tarcze... co zrobiłem? Hamulce musiałem wymienić... bo Pan serwisan z mSport stwierdził, że pewnie rower umyłem myjką. :D
I to też przypadek, z tymi M615, nie sadzę? Bo kumpel miał Trance i też oba hamulce pracowały można powiedzieć 1 tłokiem...

Monach RL też stwierdził w tym rowerze, że blokada mi nie jest potrzebna i przestała działać. :D

Sztyce Gianta regulowane, po1 schodzi anoda, po2 jak zimą użyjesz ją choćby kilka razy, możesz oddać na GW...pada tłumik, sztyca się zapada... zostaje GW albo jakieś 250zł za nowy tłumik.

Edytowane przez phoe
Napisano

Aiony które często są montowane w Giantach to te taniej wersji które idzie kupić teraz na allegro za kilkaset złoty. Problem w tym jest że często mam je ze względu strzelania rury sterowej lub rur goleniowych jak równiej stukania w tłumiku

Napisano

A co tam taniej da się zrobić? Aion to materiałowo raidon (inne rzecz jasna  wnętrzności). Sugerujesz, że dla producenta rowerów dostarczają inne (co do numeru częsci) komponenty? Czy może specjalnie dla masowego odbiorcy selekcjonują w jakiś sposób ułomne produkty?

Napisano

Co Suntour dostarcza do producentów rowerów to tego nikt  obcy nie wie, natomiast wiem że tam jest montowany model LOR. Piszę o tym ponieważ w tych modelach często mam reklamację dot. tłumików i strzelających goleni

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Czytam ten wątek bo sam mam problem z takim Aionem w modelu Trance 2019.

Wziąłem sie z swojego i zrobiłem przegląd 0, zalałem olejem done lagi wraz z komorą powietrzną, sprawdziłem kartidż i jest w wersji FUN066-38.

Jak gadał tak gada dalej... ma ktoś pomysł co zrobić z tym Aionem ??

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...