suley Napisano 22 Września 2018 Napisano 22 Września 2018 Szanowne grono! Po raz kolejny potrzebuję pomocy. Prawdopodobnie moje stery już niedomagają, po skasowaniu luzów lubią sobie pocykać przy bujaniu przód tył na zaciśniętym hamulcu. Luzów brak. Przerabiałem to już raz ale wystarczyło lekko dokręcić kapsel i było ok. Teraz rozebranie, czyszczenie i smarowanie nie pomogło, nie pomaga też bardzo mocne ściśnięcie. Rozglądam się za nowymi, tylko nie mogę znaleźć informacji jakie powinienem kupić - prawdopodobnie ZS44/ZS56, ale czy na pewno? Jest jakiś sposób, żeby nie wybijając misek sprawdzić wymiar. Nie chcę, żeby rower stał rozebrany dłużej niż to jest konieczne Wiem, że na forum są posiadacze silverbacków - może przerabiali już wymianę sterów? Teraz drugie pytanie Zakładając że mam główkę ramy 44/56 to które stery wybrać? https://allegro.pl/stery-polzintegrowane-tapered-force-czarne-reduk-i6512490679.html https://allegro.pl/stery-token-omega-tk035a-polzintegrowane-tapered-i7162612076.html https://allegro.pl/stery-pol-zintegrowane-accent-hsi-exe-taper-i7240199782.html https://allegro.pl/stery-dartmoor-astro-taper-mocne-czarne-zs44-zs56-i7520950913.html https://allegro.pl/aerozine-xh808b-stery-polzintegrowane-czarne-i7455100859.html?fromVariant=7455119325#thumb/1 Ewentualnie jakieś inne do 150zł??? Ważne, żeby były wytrzymałe - obecne (prawdopodobnie VP) wytrzymały jakieś 5tys km. Dodam że lubię mocno zahamować, czy stanąć na przednim kole, więc mogę nawet trochę dołożyć do budżetu - byle mieć spokój.
Dokumosa Napisano 22 Września 2018 Napisano 22 Września 2018 Sprawdź najpierw czy masz tam jeszcze miejsce do kasowania luzu (tzn. czy rura sterowa nie oparła się już na kaplsu mostka) - po odkręceniu kapsla rura sterowa widła powinna być 4-5mm poniżej krawędzi mostka/podkładki.
suley Napisano 23 Września 2018 Autor Napisano 23 Września 2018 Oczywiście sterówka jest odpowiedniej długości
cervandes Napisano 23 Września 2018 Napisano 23 Września 2018 Z wymienionych ja sobie kupiłem Accent Exe. Zero zastrzeżeń mam, pracują obecnie w drugiej ramie i przejechaliśmy razem ponad 4000km. Ja jestem zwolennikiem składania sterów na mokro, tj po nabiciu misek smaruję obficie łożyska z zewnątrz co dodatkowo zapobiega dostawaniu się do nich wody.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.