Chleje24na7 Napisano 19 Września 2018 Napisano 19 Września 2018 Mam do was pytanie. Posiadam krossa moona, gdzie debilnie seryjnie poprowadzona linka od przewodu przedniej przerzutki wytarła cały lakier pod główką ramy do amelinum, wyszło to kiedy zmieniłem napęd na 1x11 po zajechaniu starego 2x10. Jestem wkurzony, jak sądzicie czy kwalifikuje się to pod gwarancję ramy?
Mod Team KrissDeValnor Napisano 19 Września 2018 Mod Team Napisano 19 Września 2018 Myślę, że nie. Każdy sobie zabezpiecza newralgiczne miejsca na własną rękę, bo jakby to było, gdyby ludzie np. reklamowali zdarty lakier z niezabezpieczonej rurki łańcuchowej...
kamfan Napisano 19 Września 2018 Napisano 19 Września 2018 Dokładnie to jest po prostu naturalne zużycie sprzętu...
Gość Napisano 20 Września 2018 Napisano 20 Września 2018 Po zakupie trzeba było obejrzeć i założyć gumki na pancerze/ obkleić ramę w narażonych miejscach. Teraz producenci mają jakieś głupie pomysły na prowadzenie pancerzy.
Chleje24na7 Napisano 20 Września 2018 Autor Napisano 20 Września 2018 Na główce z frontu, to elegancko mam gumki, ale za cholerę do głowy mi nie przyszło, że mieli tak idiiotyczny pomysł żeby za główką prowadzić.
Biesz766 Napisano 20 Września 2018 Napisano 20 Września 2018 7 godzin temu, Chleje24na7 napisał: ale za cholerę do głowy mi nie przyszło, że mieli tak idiiotyczny pomysł żeby za główką prowadzić. Co tu się domyślać jak widać przecież którędy pancerz idzie. Skoro się opierał o lakier, a pracował to wiadomo, że obrysuje. Ja też oglądałem rower naście razy przed zakupem, potem w trakcie użytkowania i mycia i dopiero chyba po 4 miesiącach zakląłem, bo sobie przypomniałem, że może rysować i faktycznie - zdarte do alu.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.