maklakiewicz Napisano 14 Września 2018 Udostępnij Napisano 14 Września 2018 Hej, szukam roweru. Nie znam się :), a poniżej to moje widzimisię po lekturze internietu. geometria xc/trail koło 27,5+ lub 29 sztywne osie widelec powietrzny napęd 2x10 przygotowany pod sztyce regulowaną wewn. wzrost 182cm przekrok 82cm waga ok 90kg Podpowiecie czego szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maklakiewicz Napisano 15 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2018 Przeglądając sieć wpadł mi w oko Marin Nail Trail 6. Zaliczyłem też przejażdżkę pod sklepem na Trekach: Roscoe i X-Caliber. Na X-Calibrze wygodnie, fajnie nisko idąca rama (wcześniej jechałem na Giancie Fathomie i Meridzie Big Nine 500 i górna rura była za wysoko). Z Marinem jest ten kłopot, że na 2 sklepy w moim mieście oferującą ten markę, stan tego modelu = 0 Ze specyfikacji wynika, że przekrok Marina większy niż Treka. I tu pytanie czy ktoś z Was z Łodzi i okolic posiada ten model w rozmiarze L i zgodziłby się na przymierzenie ? Czy jest gdzieś ukryta opcja edytowania postów i tematu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maklakiewicz Napisano 16 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2018 To forum to widzę równie żywe jak srajbajkowe To może ktoś poleci forum rowerowe o nieco żywszej atmosferze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...