mr.fatbiker Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 Cześć, zastanawiam się nad zakupem do mojej Kony Rove Al opon Continental At Ride, czy ktoś ma może z nimi jakieś doświadczenie? mr.fatbiker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 Wygląda i chyba nawet wcześniej się nazywała CycloX-King. Na przód jak najbardziej ok, a i na tyle da radę pod warunkiem, że się za dużo po asfaltach nie lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Września 2018 Udostępnij Napisano 7 Września 2018 Używałem przez jakiś miesiąc-dwa w swoim mieszczuchu-wszędołazie. To nie jest cyclo x-king, tylko jego szersza i nieco wzmocniona wersja. Bieżnik jest oczywiście znany z całej gamy X-King (MTB, przełaj). I jak to u Conti to nie jest żadne 1,6" czy tam inne 42c, tylko jakieś 38-39c zależnie od szerokości obręczy. Co do samego użytkowania: - miałem te opony z przodu i z tyłu, generalnie toczyło się to nieźle na twardym i po lesie można było pohasać bez niesmaku, oprócz miejsc z głębszym piachem, gdzie niestety czuć było małą szerokość opony co w połączeniu z moją masą nie dawało dobrych rezultatów... - po jakimś miesiącu na tył wleciał Continental Speed Ride i jak dla mnie toczy się to lepiej w warunkach w jakich w 99% jeżdżę tym rowerem (asfalt rożnej jakości, kostka, bruk, szutry, jakieś luźniejsze nawierzchnie ale z twardym pod spodem) ale na przodzie został AT Ride ze względu na planowane wakacyjne wycieczki po mocno zmiennej nawierzchni, prędkości nieco wzrosły, na zdjętej oponie widać już było delikatne przytarcie bieżnika - po kolejnym miesiącu na przód także wskoczył Speed Ride, a AT Ride czekają sobie na późną jesień/zimę albo w ogóle się ich pozbędę - oczywiście to nie znaczy, że to złe opony, po prostu okazały się niekoniecznie tym czego potrzebowałem w danym momencie Podsumowując - zależy jak użytkujesz tego gravela, jeśli przeważają twarde nawierzchnie to IMHO nie ma sensu używać tych opon, ewentualnie na przód ten AT Ride a na tył jakiś slick/semislick. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.fatbiker Napisano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2018 Dzięki za info. Nie mogłem się zdecydować i postanowiłem wypróbować Smart Sama od Impaca. Wiem, że jakość jest niższa i ścieralność większa niż w produktach Schwalbe ale myślę że przynajmniej zobaczę czy takie opony mi odpowiadają. Pojeżdżę na nich w oczekiwaniu na Race Kingi w rozmiarze 45c. mr.fatbiker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mr.fatbiker Napisano 2 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2018 W dniu 13.09.2018 o 08:59, mr.fatbiker napisał: Dzięki za info. Nie mogłem się zdecydować i postanowiłem wypróbować Smart Sama od Impaca. Wiem, że jakość jest niższa i ścieralność większa niż w produktach Schwalbe ale myślę że przynajmniej zobaczę czy takie opony mi odpowiadają. Pojeżdżę na nich w oczekiwaniu na Race Kingi w rozmiarze 45c. mr.fatbiker Niestety, pomysł z zakupem Impaca okazał się absolutnie słabym pomysłem. Po dwóch tygodniach, może 100 przejechanych km i jednym mocniejszym hamowaniu tylna opona wygląda jak na obrazkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.