clavdivs Napisano 5 Grudnia 2018 Napisano 5 Grudnia 2018 (edytowane) Godzinę temu, gocu napisał: A to w 2:52 widziałeś? I jeszcze pokazują to w zbliżeniu bez żadnego komentarza :))) Może to być złudzenie optyczne, rzut oka kamery nie jest w osi symetrii roweru. P.S. Rama wygląda bardzo dobrze, a to w gravelu rama jest najważniejsza. Edytowane 5 Grudnia 2018 przez clavdivs Cytuj
SoloTM Napisano 5 Grudnia 2018 Napisano 5 Grudnia 2018 (edytowane) No właśnie ciekawe czy to rama czy koło źle zaplecione, bo jeśli maszyna centruje koła, a nie człowiek ( a pewnie tak jest ) to w przecentrowane koło nie wierzę. /edit jest jeszcze opcja, że źle założyli koło ( teściaki debeściaki ). Wyjęli z auta, założyli koła i nagrywali film. ( opony czyste ) 4:33 linka hamulca napięta jak struna Edytowane 5 Grudnia 2018 przez SoloTM Cytuj
rambolbambol Napisano 5 Grudnia 2018 Napisano 5 Grudnia 2018 Moje pierwsze własnoręcznie zaplecione koło też tak wyglądało Cytuj
woojj Napisano 5 Grudnia 2018 Napisano 5 Grudnia 2018 Fajny rower, świetnie że jest. Konkurencja dla Ronina. Cytuj
NoiseWizard Napisano 5 Grudnia 2018 Napisano 5 Grudnia 2018 Jest już gdzieś podana waga rowerów na 2019? Cytuj
clavdivs Napisano 23 Grudnia 2018 Napisano 23 Grudnia 2018 W sumie ciekawy materiał. Kross produkuje ramy karbonowe w Polsce. Cytuj
Simba Napisano 23 Grudnia 2018 Napisano 23 Grudnia 2018 4 godziny temu, clavdivs napisał: W sumie ciekawy materiał. Kross produkuje ramy karbonowe w Polsce. Mocno im kibicuję. Cytuj
NoiseWizard Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 https://magazynbike.pl/tour/2018/12/20/kross-vento-5-0-2019-ogien-woda/ Vento 5.0 według tego co jest napisane w recenzji ma ważyć 9,43 kg dużo? Cytuj
Piter233 Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 W sumie trochę dużo... Trek Domane za 4500 ma w teorii wagę 9,41 na tiagrze. Podejrzewam że najbardziej ciążą rurki krossa. Na samych kołach można urwać bez problemu 200 g za ok tysiaka. Najlepiej fabryczne opylić za ok. 500 zł, dołożyć drugie 500-700 i będzie właśnie 200 g mniej. Ale i tak jest całkiem opłacalny. Cytuj
marcinusz Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 Raczej sporo. Moja Scultura z 2014 na starszej 105 waży podobnie, ale ma korbę na octalink (nadwaga w suporcie), tanie koła składane o wadze 1920g i do tego podstawowe spd do mtb (ponad 380g). Cytuj
clavdivs Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 To normalna waga,jak na rower który jest na:kołach o wyższym profilu, oponach 28, podstawowych rurkach i siodle. Cytuj
NoiseWizard Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 Ciekawe, czy prawdopodobnie spora waga ramy przekłada się na większą sztywność całej konstrukcji... Cytuj
erzurum Napisano 29 Grudnia 2018 Napisano 29 Grudnia 2018 Dla mnie szok, rowery stają się coraz cięższe, za 5k na nowej 105 z pedałami będzie prawie 10kg. Cytuj
Simba Napisano 29 Grudnia 2018 Napisano 29 Grudnia 2018 Ja tam nie wiem czy ta różnica +/- 500g jest aż tak wyczuwalna w rowerze (poza kołami) dla 95% jeżdżących. Cytuj
clavdivs Napisano 29 Grudnia 2018 Napisano 29 Grudnia 2018 (edytowane) Nie ma znaczenia. Shimano 105 jest około 200g lzejsze od sory. Jak ktoś się spodziewał że rower na 105 będzie 2kg lżejszy od tego za 2,5 tys, to nie dziwię że się rozczarował. Ktoś chce lekki rower, to karbon. Edytowane 29 Grudnia 2018 przez clavdivs 1 Cytuj
Lumperator Napisano 29 Grudnia 2018 Napisano 29 Grudnia 2018 11 godzin temu, Simba napisał: Ja tam nie wiem czy ta różnica +/- 500g jest aż tak wyczuwalna w rowerze (poza kołami) dla 95% jeżdżących. Za 5 kafli jednak mógłby być lżejszy, nie ważne czy ktoś to odczuje czy nie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.