Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Na moim tylnim amortyzatorze fox float rl zauważyłem ślady oleju w miejscu, do którego amortyzator najczęściej się uginał - w kształcie pierścienia wokół golenia. Poniewż rower kupiłem używany, to uznałem że w związku z tym oddam amortyzator do przeserwisowania, bo nie wiadomo kiedy ostatni raz ktoś to zrobił. Po dwóch tygodniach rower odebrałem i jak mi powiedziano amortyzator przeszedł pełen serwis wraz z wymianą wszystkich uszczelek itd. Uprzedzono mnie też, że przez pewien czas wciąż mogą się pojawiać ślady oleju. Problem w tym, że od tamtego czasu rower przejechał jakieś 300-350 km i ślady oleju, choć niewielkie, wciąż się pojawiają. Jaki jest tego powód i jak temu zaradzić, skoro amortyzator przeszedł serwis?

  • Mod Team
Napisano
3 godziny temu, mesqueun napisał:

Uprzedzono mnie też, że przez pewien czas wciąż mogą się pojawiać ślady oleju. Problem w tym, że od tamtego czasu rower przejechał jakieś 300-350 km i ślady oleju, choć niewielkie, wciąż się pojawiają. Jaki jest tego powód i jak temu zaradzić, skoro amortyzator przeszedł serwis?

Serwis dobrze Cię poinformował, a ilość km nie ma z tym nic wspólnego. Dla pewności wrzuć fotki i zobaczymy.

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...