Adriankanecki Napisano 1 Września 2018 Udostępnij Napisano 1 Września 2018 Witam właśnie czekam na dostawę roweru zamówionego przez internet. Doczytałem iż dużo jest przypadków niepodokrecanych części, niewyregulowany przerzutek i hamulców ,mniejsza ilość oleju w amorze czy nie wycentrowane dobrze kola. Fakt czy bardziej mit ? Zajechać na serwis i sprawdzić go? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biesz766 Napisano 1 Września 2018 Udostępnij Napisano 1 Września 2018 Jak nie potrafisz sam ogarnąć co jest dobrze, a co nie to nic innego Ci nie pozostaje. A co do amora, to zależy jakiej klasy. Mówimy o rowerze za 1000 zł, czy za 6000 zł ? Z jakiego sklepu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 2 Września 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Września 2018 Jeśli to karbon, a nie masz klucza dynamometrycznego, ani doświadczenia, to szoruj do serwisu. Podobnie w przypadku dobrego powietrznego amorka - jak sam nie zajrzysz, a chcesz mieć spokojne sumienie, kierunek serwis. Koła nawet jak będą wycentrowane, to na początku mogą wymagać drobnych poprawek, jeżeli rower nie był wcześniej używany. Jak Ci zostało parę wolnych złotych po zakupie, to nie zaszkodzi odwiedzić serwis, chyba że nie będzie żadnych widocznych niedociągnięć - wtedy możesz sobie darować i pojeździć do czasu serwisu zerowego, czyli powiedzmy kilkaset kilometrów ( wartości przebiegu mogą się różnić w zależności od danego producenta ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pp516 Napisano 2 Września 2018 Udostępnij Napisano 2 Września 2018 Odbierałem kilka lat temu rower ze Ski Teamu w Warszawie, teoretycznie powinien być przygotowany do jazdy. Okazało się jednak że nie za bardzo był : brakowało nakrętki na zawór w amortyzatorze (musiałem zapychać po nią do sklepu, po zapomnieli dać, podobno im klienci kradli w sklepie i dlatego zdjęli ), klocki ocierały o tarcze (sam poprawiłem) i już podczas jazdy odpadła jedna z manetek, okazało się, że była słabo przykręcona. Musiałem dać własną śrubkę, na szczęście miałem zapasową. Także warto samemu sprawdzić podstawowe rzeczy, to co się zwykle sprawdza przed jazdą (w razie czego można zerknąć do instrukcji użytkownika). Dodatkowo warto sprawdzić zgodność ze specyfikacją, np. czy czegoś nie brakuje. Jak coś będzie nie tak, reklamować u sprzedawcy lub dać do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adriankanecki Napisano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2018 Nie jest to wysokiej klasy rower, Giant talon cena 3100zl. Sklep to dobrerowery.pl opinie solidne mają ale właśnie wole dmuchać na zimne. Amor to santour xcr, który i tak będzie wymieniony ale zawsze lepiej sprzedać sprawny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Jak ma byc wszystko podokrecane skoro rower przyjdzie czesciowo rozmontowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biesz766 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 No właśnie będzie poodkręcane, bo rower rozmontowany. Sądzisz, że ktoś przy rowerze rozmontowanym będzie bawił się w prawidłowe ustawianie np. hamulców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adriankanecki Napisano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Przesyłka jest gabarytów 120×80x180 sprzedawca napisał że rower jest zamontowany w 100% Nie będzie w częściach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Simba Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Ja swojego musiałem dać do serwisu. Nawet tylne koło trzeba było poskładać na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 To sprawdz czy nie ma luzow, a jak nie ma to na serwis pojedziesz po 300 km bo i tak pewnie trzeba bedzie cos wyregulowac albo podokrecac. Ewentualnie samemu mozesz przeciez sprobowac podokrecac, bo to przeciez i tak nie karbon. Kola jak sa dobrze zaplecione to nie beda wymagac dociagania po jakims czasie. Przynajmniej moje nie wymagaly, a zamawialem dwa komplety plecionych na zamowienie. Olej w amortyzatorze powinien przeciez byc z fabryki. Z tym serwis niczego nie robi. Jedynie trzeba cisnienie ustawic jak jest powietrzny, wiec pompka bedze potrzebna. Polecam lancuch nasmarowac, bo pewnie bedzie tam tylko fabryczny smar na czas transportu i magazynowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adriankanecki Napisano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 4 Września 2018 Posprawdzam podokrecam, jak nie spróbuję to się nie nauczę. Dużo zaczełem oglądać filmów o naprawach i regulacjach rowerów. Oprócz łańcucha coś jeszcze nasmarować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 5 Września 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Września 2018 Jeżeli będziesz smarował łańcuch, to najpierw usuń fabryczny smar - w przeciwnym razie nie ma sensu się za to brać. Jeśli np. początkowo nie wybierasz się w teren i nie będziesz śmigał po piachach, to ten fabryczny smar spokojnie wystarczy na 100 - 200 km. Jak jedziesz do lasu, to lepiej się pozbyć tego smaru, a przynajmniej trzeba przetrzeć łańcuch przed jazdą, bo inaczej złapie sporo syfu i trudniej go będzie potem wyczyścić jak oblepi się piachem i drobinami ściółki leśnej. Nic więcej nie smaruj - w każdym razie standardowo nie jest to potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba_nurek Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 Potwierdzam sprawę nowych suchych amortyzatorów. W moim RockShox Recon Gold RL na pierwszym serwisie stwierdzono kompletnie suche uszczelki kurzowe (w sensie te gąbeczki) oraz symboliczną ilość oleju. Polecam kompleksowy serwis amorka podczas "zerowego" serwisu po kilkuset kilometrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
verul Napisano 5 Września 2018 Udostępnij Napisano 5 Września 2018 Ja nowy lancuch (fakt ze na szosie) posmarowalem na smar fabryczny, a potem wytarlem do sucha. Zreszta wycierac do sucha nalezy po kazdej jezdzie, bo smar jest wyciskany ze srodka. Z wewnatrz tego fabrycznego i tak nie usuniesz, a nawet nie powinienes, a z zewnatrz wystarczy przetrzec. Przy czym wg mnie latwiej sie go usunie wycierajac po posmarowaniu kolejnym smarem niz od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adriankanecki Napisano 5 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Września 2018 Już mam problem z głowy, 5 dzień czekałem na przesyłkę dzwoniąc na infolinie, dowiedziałem się że w tym tyg mi nie przyjdzie. to gabaryt a nie mają auta szok i nie dowiezanie. Odstąpiłem od umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
isyro Napisano 12 Września 2018 Udostępnij Napisano 12 Września 2018 Ja też potwierdzam. U mnie komora powietrzna w Reconie Silver RL byla sucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerry6 Napisano 12 Września 2018 Udostępnij Napisano 12 Września 2018 W dniu 5.09.2018 o 17:59, Adriankanecki napisał: Już mam problem z głowy, 5 dzień czekałem na przesyłkę dzwoniąc na infolinie, dowiedziałem się że w tym tyg mi nie przyjdzie. to gabaryt a nie mają auta szok i nie dowiezanie. Odstąpiłem od umowy Jaka firma miała dostarczyć przesyłkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adriankanecki Napisano 12 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2018 FedEx ciężka sprawa z ludźmi i ta firma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.