beriam Napisano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2018 Od jakiegoś czasu rower zaczął wydawać strasznie irytujące dzwięki. Jadąc asfaltem jest dobrze dopóki jest lustro, wystarczy zjechać na drogę szutrową lub leśny trakt, cała przyjemność jazdy znika. Według moich odsłuchowych testów, podejrzane dzwięki wydobywają się z przodu roweru. Rower oddałem do serwisu, opinia jest taka, ze najprawdopodobniej coś się urwało, poluzowało w ramie ... ? Dodam, ze jestem laikiem, więc poproszę o opinie, względnie wskazówki co z czym. Tak to mniej więcej brzmi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2018 To co to za serwis który nie może zdiagnozować co to jest. Trzeba przelecieć wszystkie połączenia, sprawdzić czy wszystko jest dokręcone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beriam Napisano 30 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2018 Lokalny, okolice Pń. W moim przypadku brak alternatyw co do serwisu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietern Napisano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2018 Chłopie, pół Internetu o tym jest z ty zakładasz nowy wątek. https://www.google.pl/search?q=stuka+i+puka+w+ramie&oq=stuka+i+puka+w+ramie&aqs=chrome..69i57.5838j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Nie zawsze puka tam, gdzie ci się wydaje, że stuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sobek82 Napisano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2018 Co to za rower? Ma z przodu jakiś uginacz? Błotnik, koszyk na bułki, lampkę nocną? Jak przytrzymasz hamulec przedni,nie ma luzów w sterach? Organoleptycznie podczas jazdy powinno się to stuku puku i atrakcje wyłapać na mój prosty łeb. Pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...