koralowy Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Cześć, Posiadam Raidona XC-RL Air, rocznik 2013 i chciałbym wykonać jego serwis. Kupiłem nowe uszczelki kurzowe oraz smar motorex 2000. Natomiast kwestią, której nie jestem pewien są oleje. Przeczytałem kilka tematów i mam mały mętlik w głowie, gdyż część osób zaleca by zalać olejem tylko gąbki. Z kolei druga grupa osób poleca wlanie jeszcze po 10-15 ml oleju do goleni dolnych. Jak to z tym jest? Druga kwestia - o jakich parametrach użyć oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Amortyzatory suntour są przystosowane do smarowania smarem stałym. Olej by wyciekł dołem a wczęśniej mógłby uszkodzić nierozbieralny tłumik. Fabrycznie gąbek olejowych ten amortyzator nie posiadał - można dokupić. Na gąbki byle jaki gęsty olej lub fluid do amortyzatorów i potrzeba to tyle co kot napłakał. Do goleni smar na ślizgi. Smaru nie dawaj dużo bo to nic nie pomoże tylko czyszczenia przy następnym serwisie przysporzy więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 Zobacz też czy w ogóle masz gabki bo w tych latach nie dawali jeszcze gabek smarujących Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.