Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tegoroczny SL był za niewiele ponad 6k, ale doszedł na 2019 rok widelec carbon i sztywne osie i obawiam się, że odbije się to na cenie. Tylko w tych pieniądzach to wolałbym już Kona Sutra LTD w tym ciemno-zielonym malowaniu. 

Najchętniej kupiłbym właśnie coś stalowego, aczkolwiek bardzo jestem ciekaw końcowej specyfikacji i cen graveli z Deca. 

Na Ronina za 3700 raczej się nie załapię, gdyż nie ma już mojego rozmiaru :)

Napisano

Ten sam, co Twój - 56 :) Patrzyłem przed chwilą z ciekawości w necie i sklep, który sprzedaje po 3700 ma tylko rozmiar 48 i 58 :) Może i lepiej, bo jeszcze by mi to po głowie chodzić zaczęło i nie wiadomo, jak by się to skończyło :P 

Napisano

Chyba jednak poczekam jeszcze chwilę. Kross już pokazał nowości. Czekam jeszcze na Deca. Ich Tribany dobrze się przyjęły na rynku, więc ich gravel może być ciekawą opcją :) No i oczywiście ciekaw jestem na ile polski dystrybutor wyceni Ronina SL 2019.

Napisano

Ten czerwony to w sumie nie wiadomo, czy to to samo co w tym roku, czy coś trochę innego jeżeli chodzi o lakier :)  Ten srebrny / szary to Ronin SL. Taka sama kolorystyka, jak w tym roku. Doszedł widelec carbon i sztywne osie. Do tego SL jest już na rurkach Reynolds'a. Bardzo jestem ciekaw na ile wycenią 'poprawionego' SLa na przyszły rok :)

Napisano
1 godzinę temu, mistrzusek napisał:

Te sztywne osie, to co one dają?

Ogólnie większą sztywność połączenia koło-rama, czy koło-widelec. O ile ja z przodu jakoś niespecjalnie odczuwam zalety sztywnej osi to z tyłu trójkąt jest sztywniejszy co przekłada się np. na brak ocierania tarczy hamulcowej o klocki przy mocnym deptaniu w pedały ergo moc jest lepiej przekazywana z korby na koło. Do tego dochodzi bardzo duża powtarzalność montażu. Przy QRach często zdjęcie i ponowne założenie przedniego koła (do transportu) wymagało późniejszej korekty zacisku hamulcowego. 

Sztywne osie mają też minusy - jeżeli walczysz o każdą sekundę to koło ze zwykłego QRa zrzucisz z roweru szybciej niż ze sztywnej osi ;) 

Napisano

Eazy......... a kto walczy o cenne sekundy przy zmianie koła w grawelu?

W erze dobrych opon i mleczka, kapcia łapie się naprawdę rzadko.

Mistrzusek

Sztywne osie to jak, stery typu ahead, korba z zintegrowaną osią, hamulce hydrauliczne. Niby niewiele dają wobec starszych rozwiązań, ale jak już raz spróbujesz to nie chcesz wracać do starszego rozwiązania.

Napisano
13 godzin temu, clavdivs napisał:

Sztywne osie to jak, stery typu ahead, korba z zintegrowaną osią, hamulce hydrauliczne. Niby niewiele dają wobec starszych rozwiązań, ale jak już raz spróbujesz to nie chcesz wracać do starszego rozwiązania.

Czyli kupiłem przestarzały rower...:)

No nic, na razie Ronin daje radę, dziś pogonie go pierwszy raz do lasu:yes:

 

 

 

Napisano
41 minut temu, mistrzusek napisał:

Czyli kupiłem przestarzały rower

Aż tak daleko bym nie szedł z wnioskami :) Nadal jest cała masa rowerów z osiami na QR. Ja jednak powyżej pewnego progu cenowego chciałbym mieć sztywne osie. Nie oznacza to, że jeżeli trafi mi się jakiś ciekawy rower na QRach to go nie kupię :) 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...