JanSerce Napisano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2018 Witam, ostatnio noszę się z zamiarem zakupu roweru trekkingowego przeznaczonego do dalekich wypraw. Przy obecnej kondycji fizycznej jestem przygotowany trasy od 100 do 120 km dziennie, ale przy stopniowym zwiększaniu się moich możliwości chce zwiększyć dystans nawet do 200 km dziennie. Cena roweru to widełki od 1500 do 3000 zł, wiadomo im taniej tym lepiej, ale też chce coś w miarę niezawodnego. Myślałem o UNIBIKE EXPEDITION GTS za 2800 zł. Rama roweru aluminiowa przy moim wzroście 180 cm powinna być 21", 22" czy 23". Na stronie producenta nie ma rozmiaru 22". Jaki rozmiar kol powinienem wziąć pod uwagę? W Unibike są 28 cala, ale czy nie lepsze byłyby jeszcze większe? Osprzęt w tym rowerze myślę, że jest ok. A co do napędu to lepszy był z większą ilością przełożeń czy ten w zupełności wystarczy? Hamulce V BRAKE czy tarczowe? Czy moglibyście polecić jakieś sprawdzone rowery w dobrej cenie? Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablo59 Napisano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2018 Skromnie bym się przymierzał do 19" - nawet 21" może już być za dużo ... Większych kół niż 28" nie ma - co najwyżej można wsadzić szersze (a więc i wyższe) opony, jakie się jeszcze zmieszczą. 2800 to nie wynik - walcz o rabat albo kupuj go w necie. Popatrz też na northec bergon LX - osprzętowo wygląda lepiej, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bahamut24 Napisano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2018 W decathlonie ciekawie wyglada riverside 920 ale cena 3100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2018 Skoro te wyprawy to okolice 200km, to moim zdaniem treking nie jest najlepszym rozwiązaniem. Wybrałbym coś z bardziej aero pozycją - np grawel lub szosa endurance (jeśli to asfaltowe trasy), ewentualnie cross o bardziej sportowej geometrii. Wszystkie to rowery będą lżejsze a co najważniejsze przy pochylonej pozycji bedziesz miał dużo mniejsze opory powietrza i wkładając tyle samo wysiłku pokonasz dystans szybciej i niekoniecznie mniej wygodnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.