bloszek Napisano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Cześć, Mam pytanie czy ktoś miał przypadek uznania gwarancji na urządzeniu Garmin 520 edge (lub innym podobnym) bez posiadania paragonu lub fv? Wiem że firma Garmin ma swoją renomę i obsługę klienta. Chodzi mi o urządzenie, które otrzymałem jako prezent i nie mam dowodu zakupu. Czy zostaje uznana np. gwarancja od pierwszego "zarejestrowania" urządzenia lub inny warunek? Proszę nie pisać, że wg. instrukcji Garmin paragon i bla bla bla. Tylko czy ktoś mial i zna taki przypadek. Ponadto proszę nie pisać zadzwoń do suport Garmin (są różne przypadki dzialu obsługi klienta). Pozdrawiam i dziękuję za informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biesz766 Napisano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Napisz @ do Garmina z tym pytaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bloszek Napisano 17 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Teraz, Biesz766 napisał: Napisz @ do Garmina z tym pytaniem. Napisałem do suportu UK i czekam na odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Uznają, gwarancja na urządzenia garmin jest po kodzie seryjnym znajdującym się na tyle urządzenia. Zawsze przy wysyłaniu swoje urządzenia na gwarancje drukowałem tylko wniosek o reklamacje + urządzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.