vooyeQ Napisano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam serdecznie, Pacjent jak w temacie. W skrócie: - 0km: na blokadzie praktycznie sztywny, bez blokady pracował na góra 25% skoku, - ~3000km: zmiękł, skok na blokadzie do ~30%, bez ~50%+ [ nie dobijał oczywiście - w międzyczasie był na serwisie, olej + ciśnienie - minimalna poprawa zmniejszająca skok ], - ~6500km: zachowanie praktycznie wróciło do "normy", jak na zerowym przebiegu. Obserwowałem pracę PushLoca - wszystko z zewnątrz (teoretycznie) wyglądało ok. Warunki suche. Pytanie: Co takiego mogło się zadziać, że skok się zwiększył, a na koniec wrócił do "normy" - bez żadnej ingerencji po 3000km ? -- Na wejściu zakupiłem sprzęt terenowy, a jeździłem 80% asfalt - sztywny amortyzator pasował - tutaj proszę bez komentarza Zacząłem jeździć w większości w terenie, a tu nagle amortyzator pyk i wrócił do skoku asfaltowego. Pytanie jak wyżej. Dzięki. Edytowane 13 Sierpnia 2018 przez vooyeQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2018 Jak mawia klasyk - "to się nawet fizjologom nie śniło" Coś w tłumiku musiało siedzieć, co blokowało przepływ oleju i w którymś momencie odpuściło Może jakaś blaszka magicznym sposobem przesunęła się... trzeba by zerknąć dokładnie w tłumik, a najlepiej go porządniej oczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vooyeQ Napisano 15 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2018 Dziwne dziwności. Spider Suspensions niedaleko, podskoczę na serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.