kposw Napisano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2018 Hej, jako że to mój pierwszy post na forum, pragnę wszystkich powitać. Niestety moja wizyta tutaj spowodowana jest wielką tragedią. Wymieniając dętkę w rowerze zauważyłem, że od spodu, obok korby rower zżarła potężna korozja. Od paru miesięcy rower ze względu na przeciągający się remont klatki schodowej musiał stać na dworze. Nie znam się na metalu, ale nie trzeba być specjalistą, żeby wiedzieć że na takim czymś nie można już jezdzić, ale myślicie że jest jakikolwiek sposób, żeby uratować rower? Zabrzmi to może śmiesznie, ale czuję się jakby umarł ktoś bliski, wszak jeździłem na tym rowerze codziennie od jakichś 8 lat. Kosztował mnie dużo czasu i pieniędzy :( Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biesz766 Napisano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2018 Ten wpis to jakiś fake, prima aprilis ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kposw Napisano 11 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2018 Chciałbym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2018 W parę letnich miesięcy to się to nie zrobiło. Chyba, że polewałeś solanką. Stara stalowa rama to oddać do piaskowania i malowania i jeździć. Daleko im do przeżarcia na wylot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...