Witam, nie chcę na chwilę obecną podawać nazwy sklepu i marki roweru, opiszę jednak problem
Kupiłem na początku nowy rower(producent z USA). Już drugiego dnia, byłem z powrotem w sklepie. Zauważyłem w środku główki ramy, małe pęknięcie, wielkości paznokcia, w kształcie pajęczynki, na górze spawu. Z powodu niskiej braku dostępności tych rowerów, zaproponowali żebym nim jeździł a oni wymienią tę ramę, zgodziłem się i teraz bardzo żałuję!!!
Mijają już dwa miesiące, do dziś nic nie wiem co z tą ramą, jedyne co wiem to, to że sklep zgłosił sprawę u producenta i czekają!
Na pocieszenie jest fakt że rower jest sprawny, pęknięcie w niczym nie przeszkadza, jest bardzo małe, ale jest!
Pytanie do was, czy to normalne że tyle się czeka na wymianę ramy? Ja rozumiem że to producent z USA, ale dwa miesiące?! Już sam nie wiem co mam robić, stanowczo zażądać zwrotu pieniędzy czy dalej czekać jak ten idiota?
Pytanie
Gość Kaszub
Witam, nie chcę na chwilę obecną podawać nazwy sklepu i marki roweru, opiszę jednak problem
Kupiłem na początku nowy rower(producent z USA). Już drugiego dnia, byłem z powrotem w sklepie. Zauważyłem w środku główki ramy, małe pęknięcie, wielkości paznokcia, w kształcie pajęczynki, na górze spawu. Z powodu niskiej braku dostępności tych rowerów, zaproponowali żebym nim jeździł a oni wymienią tę ramę, zgodziłem się i teraz bardzo żałuję!!!
Mijają już dwa miesiące, do dziś nic nie wiem co z tą ramą, jedyne co wiem to, to że sklep zgłosił sprawę u producenta i czekają!
Na pocieszenie jest fakt że rower jest sprawny, pęknięcie w niczym nie przeszkadza, jest bardzo małe, ale jest!
Pytanie do was, czy to normalne że tyle się czeka na wymianę ramy? Ja rozumiem że to producent z USA, ale dwa miesiące?! Już sam nie wiem co mam robić, stanowczo zażądać zwrotu pieniędzy czy dalej czekać jak ten idiota?
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.