VIgen Napisano 30 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2018 Czołem jak milion innych ludzi mam obecnie dylemat czy kupić nowy rower czy zrobić upgrade obecnego. Przez ostatnie 5 lat prawie nie jeździłem na rowerze, ale chciałbym to zmienić. Mam w okolicy ciekawe trasy do jazdy po lesie i zauważyłem, że ta forma relaksu po stresie związanym z szeroko pojętym życiem kojąco działa na moje samopoczucie. Chciałbym kiedyś spróbować swoich sił na "górskich" ścieżkach, ale nie śpieszno mi do tego. Lubię szybką jazdę - zarówno na nartach jak i na rowerze. Nie mam doświadczenia w zjazdach z górki - jak już zjeżdżałem to czułem, że jestem na granicy możliwości mojego sprzętu więc hamowałem zapęd. Obecnie jestem w posiadaniu roweru z marketu który dostałem na osiemnastkę naście lat temu. około 7-8 lat temu zrobiłem mu mały upgrade, całość jest w takiej konfiguracji: Rama: Leader Horizon fx5 Amor: najtańszy Suntour Przerzutki przód : shimano deore 3 Przerzutki tył: shimano deore 9 Korba: shimano deore xt Kaseta: shimano deore 9 Łańcuch: shimano deore Hamulce: 2x avid bb5 160mm Piasty: 2x shimano deore xt Obręcze: 26'' noname Reszta osprzętu OEM Z racji tego, że w/w osprzęt jest praktycznie nowy (około 500km) mam dylemat czy na własną rękę kupić ramę, jakiś widelec, obręcze i ewentualnie kiere/mostek czy kupić gotowy rower i przerzucić do niego osprzęt który już posiadam. Chciałbym rower na trochę większych kołach tj. 27,5", ale nie wykluczam żadnego rozmiaru kół. Mam 185cm, ~95kg budżet: z racji tego, że dopiero się wkręcam chciałbym przeznaczyć około 2000zł. Jeżeli się wkręcę to otworzę sakiewkę Widziałem na forum rockshocx reba rl - podobno okej widelec, rama coś ala TO i wychodzi, że do 400E miałbym fajny widelec, ładną ramę i nie najgorszy osprzęt. Jeżeli Ty ze swoją wiedzą i doświadczeniem stałbyś dzisiaj przed moim dylematem to co byś wybrał? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...