Camel665 Napisano 26 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2018 Cześć, Doszedłem do wniosku że czas na nowy rower, oraz że gravel w pełni spełni moje oczekiwania co do uniwersalności. W ten sposób stanął przede mną problem który konkretnie model wybrać, a jestem raczej laikiem jeżeli chodzi o sprzęt rowerowy. Wyczytałem już że do rekreacyjnej jazdy (nie zamierzam się ścigać) wystarczy mi tiagra, natomiast nie znam szczegółów co do hamulców, ram i rozwiązań technologicznych stosowanych przez różnych producentów. Wypatrzyłem tego Gianta który zarówno spełnia moje nieliczne kryteria jak i podoba mi się wizualnie, ale może są inne marki które dadzą mi więcej - albo to samo za mniej, albo więcej w podobnej cenie? Będę wdzięczny za sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mataman Napisano 26 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2018 W PODOBNEJ lub mniejszej kwocie kwocie masz: - Fuji Jari 1.7 - Specialized DIVERGE E5 Elite - Cube Nuroad - Marin AX1, Nicasio 2, Gestalt x10 - Merida Silex 300 - Trek Checkpoint ALR 4 Wszystkie w przeciwieństwie do Gianta maja sztywne osie co daje dużo lepszą sztywność roweru i jest konieczne wg. w gravelu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 27 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2018 19 godzin temu, Camel665 napisał: Wypatrzyłem tego Gianta który zarówno spełnia moje nieliczne kryteria jak i podoba mi się wizualnie, a Jak to dobrze że każdy ma inne upodobania, bo to jedyny rower którego nie kupiłbym ze względu na wygląd - jest dla mnie po prostu obrzydliwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Camel665 Napisano 27 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2018 22 godziny temu, mataman napisał: W PODOBNEJ lub mniejszej kwocie kwocie masz: - Fuji Jari 1.7 - Specialized DIVERGE E5 Elite - Cube Nuroad - Marin AX1, Nicasio 2, Gestalt x10 - Merida Silex 300 - Trek Checkpoint ALR 4 Wszystkie w przeciwieństwie do Gianta maja sztywne osie co daje dużo lepszą sztywność roweru i jest konieczne wg. w gravelu. Dzięki wielkie za propozycje! Oraz za zwrócenie uwagi na QR Przejrzałem wszystko i skłaniam się do nuroad'a, zwłaszcza że jest wersja z fabrycznie zamontowanymi błotnikami, oświetleniem i bagażnikiem, do tego promo 15% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulk14 Napisano 28 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2018 Tak trochę pytanie obok: czy można w prosty sposób wymienić piastę z prądnicą/dynamem w tym cube nuroad exc na "normalną"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chopmaz Napisano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Jest już model Anyroad 1 z 2019 roku. Można zobaczyc np. na niemieckiej stronie Gianta. Przy okazji - czy opona 35C da zauważalnie większy komfort od opony 30C na drogach z gorszą nawierzchnią (szutry, bruk, kamienie, piach)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waza Napisano 17 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2018 Powinna, bo co prawda średnica jest większa tylko o 5mm, ale przy tak małym rozmiarze to aż 36% różnicy objętości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MusicMan Napisano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2018 Pomiędzy 30 a 35 jest wg mnie znaczna różnica. Co do roweru, który pokazałeś to on wygląda troche jak szosa ale pozycja jest dokładnie jak na góralu - wg mnie. Troche za bardzo. Testowałem wiele i sam wybralem speca diverge - coś pomiędzy, z mini amortyzatorem pod kierownica, który ładnie wybiera upierdliwe wstrzasy i oszczedza nieco nadgarstki. Problem, że trochę się cenią i w cenie E5 za 8500 katalogowo masz mocno średnie koła i Shimano 105, gdzie łańcuch lata jak opętany na wybojach (ultegra ma model pod "przełaje" od niedawna - możliwe ze warto zmienić). Ja wybrałem ze względu na odpowiadającą mi geometrię. To jest dla mnie ważniejsze bo osprzęt i tak powymieniałem - troche to upierdliwe ale mam co chciałem. Sztywna oś to podstawa. Czuc różnicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chopmaz Napisano 24 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2018 Zamówiłem już Anyroada. Wiem, że nie ma sztywnych osi i początkowo nawet się wahalem. Ale przymierzalem się do roweru, podpasował więc kupuję. Czytałem też trochę na ten temat. Jest to minus tego roweru, ale da się bez tego żyć. Myślę, że sztywna oś w moim przypadku zrobilaby przede wszystkim różnicę przy zakładaniu koła w odpowiednie miejsce, bez konieczności regulowania zacisku. Pewnie część osób się z tym nie zgodzi i powie że sztywne osie to must have. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.