Luk33 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Użytkuje opony Vittoria Rubino PRO grafen od zeszłego roku. W tym roku mam przejechane na nich ok.4 tys. w zeszłym ok 1 tys. Pi x oko opony mają przejechane 5 tys ? Po tych 5 tys. opona tylna prezentuje się fatalnie. W porównaniu do poprzedniej wersji bez grafenu to niebo i ziemia. Na zwykłej po 10 tys. miałem delikatne nacięcia, ale ogólnie opony były w pełniu gumiaste i kord nie był nigdy widoczny. W nowej wersji opona wygląda, jakby miała się za chwile rozpaść. Choć ciekwe, bo gumy jeszcze nie złapałem. Na zdjęciu widać, jakie ma ubytki i tak na całej długości. Zastanawiam się, czy przypadek, że nie złapałem kapcia, czy ta opona tak ma i można na tym jeździć?. Użytkuje ktoś ww oponę? Liczę na podzielenie się swoimi doświadczeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teraw Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 opona w takim stanie to złom i nadaje się do natychmiastowej wymiany. tylna jest w gorszym stanie niż przednia bo tylna zawsze szybciej się zużywa. jeśli wersja z grafenem starcza na krócej, to musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy jeździ na tyle lepiej że warto, czy po prostu kupować zwykłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 To wiem, że się szybciej zużywa, ale w tym wypadku różnica jest drastyczna, bo opona na przodzie jest bez skazy. Zastanawiam się, czy jest to spowodowane grafenem. Vittoria nie oferuje wersji zwijanej Rubino bez niego. Pozostaje cięższa Zaffiro. Gdyby, tak fakycznie miało być to na tył się totalnie nie nadaje i nie warto jej kupować do zwykłego nabijania kilometrów. Czekam na opinie innych użytkowników, może mi się trafiła felerna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Zamień opony miejscami i wtedy zobacz. Możliwe że trafiła ci się felerna, ale jeśli to norma to niefajnie, sam mam rubino III i tak jak pisałeś są bardzo wytrzymałe, mają już trochę najechane a widać niewielkie ślady zużycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Kupiłem już nową i mam zamiar starą, z przodu dać do tył. Choć na obecnej, przedstawionej na zdjęciu, jeżdżę i 0 kapci Dlatego przeciągam wymianę. Rubiono to moja ulubiona opona. Jeśli nowa to taki hit to trzeba będzie szukać nowej, ulubionej. Dorwać starą weraję 700x28c, nie jest tak łatwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 28 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2018 wprawdzie nie jeżdże na tych oponach ale 5 tys km z tyłu to niezły wynik.Następny komplet zamień miejscami po 3 tys km... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 28 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2018 Opona ma ok.5 tys., raczej mniej, niż więcej, a większe przetarcia są już od dawna. Stara wersja Rubino robiła 7 tys. i nie miała takich ubytków. Przeszukałem inrernet i w kilku sklepach zagranicznych w recencjach pojawiły się wpisy, że na tylnym kole spisuje się słabo, jeśli chodzi o wytrzymałość. Przy 2.5 tys. już widać ślady zużycia. Raczej na tył będę zakładał Zaffiro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bikergonia Napisano 28 Lipca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Lipca 2018 Zaffiro jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.