TurkucPodjadek Napisano 24 Lipca 2018 Napisano 24 Lipca 2018 Bardzo proszę o pomoc.. Ostatnio skradziono mi przednie koło i jestem zmuszony kupić nowe lub nowe złożyć. Mój rower to GT Transeo 1.0 2016, w załączniku zdjęcie oraz specyfikacja osprzętu. Proszę o pomoc w wyborze zestawu lub gotowego koła które by pasowało. Nie znam się na tym za bardzo a nie chcę wydać kilkuset złotych by zaraz zwracać to do sklepu.. w sklepie centrumrowerowe znalazłem coś takiego: https://www.centrumrowerowe.pl/kolo-shimano-wh-rx31-pd9877/?v_Id=65010 komplet tylko nie mam pojęcia czy by to pasowało - 28 cali jest tylko że to jest rower crossowy a tam jest mowa również o szosie. No i to koło ma chyba mniej szprych? Powiem jeszcze że od razu będę brał nowy zestaw ogumienia również na tył i będą to opony schwalbe land cruiser plus 28x1.60. Na przyszłość chciałbym się też zabezpieczyć w jakimś stopniu przed ponowną kradzieżą i kupić tym razem zamiast motylkowego samozamykacza jakąś wersję na śruby coś jak KRYPTONITE WHEELNUTZ Z góry dziękuję za pomoc
Defemno Napisano 24 Lipca 2018 Napisano 24 Lipca 2018 jaką miałeś oś i szerokość piasty? Albo poszukaj przedniego koła Jalco JD200, na 100% bedzie pasowac bo takie miales wczesniej
TurkucPodjadek Napisano 24 Lipca 2018 Autor Napisano 24 Lipca 2018 Niestety nie wiem jaka była szerokości piasty ani osi, tak jak mówię - nie znam się na tym za bardzo. Patrzyłem za kołem Jalco na internecie ale jest ono załączane chyba tylko do rowerów GT i nie sprzedają tego osobno.
Imar Napisano 24 Lipca 2018 Napisano 24 Lipca 2018 Już znacznie lepszym rozwiązaniem będzie kupienie koła zbudowanego na piaście Novatec, na dwóch łożyskach maszynowych.