Sunglassesman Napisano 23 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 Dzień Dobry, posiadam Krossa dust 1.0 2016 i ze względu na koniec gwarancji chciałbym wymienić w nim ramę. Jeżdżę po lasku witkowickim oraz parku lotników, Pumptrack to mój drugi dom + raz na miesiąc wypady w góry. zastanawiam się nad: Santa Cruz 5010 | https://m.vitalmtb.com/product/guide/Frames,7/Santa-Cruz/5010-Aluminum,14929 Santa Cruz bronson | https://www.bike24.com/p2248960.html lub dartmoor blackbird | https://biketopia.pl/produkt/dartmoor-blackbird-2/?gclid=CjwKCAjw-dXaBRAEEiwAbwCi5qync0dg2H-R8E0ERdfZIY6WhHVkeHSnD8a2nq1pmasVQlGxQCOxERoC-jUQAvD_BwE napędzik i amorek nowy się znajdzie :-) Proszę o poradę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 14 godzin temu, Sunglassesman napisał: posiadam Krossa dust 1.0 2016 i ze względu na koniec gwarancji chciałbym wymienić w nim ramę. Możesz to jakoś przybliżyć? Bo mój umysł tej koncepcji nie ogarnia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sunglassesman Napisano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 skończyła mi się gwarancja i chce coś w nim pogrzebać :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lynx79 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Raczej zmienić rower. Skoro do wymiany idzie rama, amortyzator, napęd. Co zatem zostanie? Siodło, hamulce i kierownica, koła? Chyba też czegoś nie rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sunglassesman Napisano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 o to chodzi stopniowo upgrejdujesz żeby rodzice nie widzieli i z tego bedzie PRAWIE nowka (koła mostek kierownica kaseta tym nie przerzutka hamulce pedały itp) O nowym rowerze nie ma mowy- rodziece nie zgadzaja się No stac mnie na 13-14 kafli Na jakiś high endowy full -Jeszcze nie zarabiam (w uber eats moge robic dopiero za 2 lata) a z zaskurniaków uzbierało sie trochę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 Wszystko jasne, ale wytłumacz sens takiej operacji bo ja go nie widzę. Serio myślisz że rodzice nie zauważą że rower kompletnie inaczej wygląda? Serio masz 13-14 kafli a twoi rodzice nie zgadzają się na nowy rower? Ukradłeś czy co? To raz. Dwa, poskładanie fulla to nie taka prosta sprawa. Standardy piast, średnice rurek, do tego dobór odpowiednia dampera, no chyba że kupisz w komplecie. Jeśli chcesz rower na dość wysokim poziomie to z tego krossa w zasadzie nie zostanie ci nic co można by wykorzystać. No ewentualnie koła, ale jeśli je zastosujesz to już nie weźmiesz ramy na booście, czyli jesteś skazany na starszy, zwykły standard. Dojdziesz do momentu że musisz wymienić wszystko, bo każda kolejna część będzie mocno odstawała od innych. Po trzecie, jedno zawiasowy full też ma swoje wady - i radzę ci najpierw o nich poczytać. Po czwarte, nie chcę być złośliwy, ale ile tak naprawdę umiesz na rowerze? Na tyle żeby przesiąść się na fulla? Wypad w góry to znaczy gdzie? Full to też dodatkowo waga, to bujanie przy pedałowaniu i mimo blokad i tak dużo energii idzie w zawiechę. No i kwestia o której prawie nikt nie myśli - będzie cię stać żeby wymienić taką carbonową ramę jak ją skasujesz? Nie sztuka kupić drogi rower. Sztuka go utrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.