dexterovsky Napisano 19 Lipca 2018 Napisano 19 Lipca 2018 Witam wszystkich Mam w piwnicy takie coś. (Rama jak widać, amortyzator SR SUNTOUR XCR) A więc potrzebuję rower na jakieś wypady poza miasto ze znajomymi. Głownie asfalt ale właśnie chodzi o to by można nim było również wjechać bez problemu na jakąś trasę w lesie (Mój aktualny rower nadaje się tylko na asfalt). To co widać na zdjęciu to pozostałości roweru znajomego który mi zalega w piwnicy. Pytanie jest takie: Czy dokupowanie mu części i złożenie go w całość ma sens czy już po prostu lepiej kupić nowy rower? Na zdjęciu widać, że brakuje mu przedniej korby z pedałami, łańcucha, całego tylnego koła, kasety i tylnej przerzutki/manetki, na oko to chyba wszystko co brakuje. O ile ogarniam same składanie i naprawianie roweru o tyle nie znam się na częściach i ich cenach dlatego chciałem się spytać kogoś o zdanie. Warto ogarnąć brakujące części czy się nawet nie opłaca za to zabierać i kupić nowy rower?
Gość Napisano 19 Lipca 2018 Napisano 19 Lipca 2018 Matko, co za pokraka na tym zdjęciu. Pomijam już fakt że XCR w tej ramie to słaby pomysł, to z mostkiem ktoś popłynął. Sprzedaj to i dorzuć do nowego roweru. Jaki budżet?
dexterovsky Napisano 19 Lipca 2018 Autor Napisano 19 Lipca 2018 Budżet koło 1200zł. To szkoda bo marzyło mi się zrobienie czegoś w tym stylu: https://forum.dirt.ru/showthread.php?t=76816 Myślałem, że dorzucę mu kilka części i będzie git to takiej rekreacyjnej jazdy.