tomstar Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 Witam. Obie szosy wyglądają podobnie z osprzętem, różnią się delikatnie szczegółami. Który z nich jest lepszy? Oba można już nabyć w podobnej cenie. Vento mogę mieć za 2800zł, nie wiem czy z katalogowej ceny Rometa uda się coś utargować. Który lepiej brać? https://www.kross.pl/pl/2018/road/vento-3-0 https://www.romet.pl/Rower,HURAGAN_3,10,733,734,14825,2018.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drozda Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 A może Fuji za 2600: http://www.chainreactioncycles.com/pl/en/fuji-######f-2-1-road-bike-2018/rp-prod166349 49,52 i 54 dostępne Wszystkie 3 rowery mają podobne podzespoły (Fuji ma hamulce i łańcuch pozagrupowe a piasty Formula, Romet piasty Joytech a Kross jest w pełni Shimano) Romet ma najbardziej agresywną sportową geometrię , Kross trochę mniej a najbardziej leniwą ma Fuji. Wybieraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pegasus Napisano 19 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2018 W tym segmencie cenowym może warto rozważyć Tribana 520 z Decathlonu. Osprzęt praktycznie taki sam (3 blaty z przodu), a kosztuje 2399 zł. Do tego darmowy serwis po pół roku i dożywotnia gwarancja na ramę, mostek i kierownicę. Zawsze 400 zł w kieszeni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dezent Napisano 21 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2018 W dniu 19.07.2018 o 16:46, Pegasus napisał: 3 blaty z przodu Dekadę temu takie rozwiązanie się stosowało w szosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomstar Napisano 24 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 Nie potrzebuję trzech blatów, a sam Triban strasznie mi się nie podoba. Porządne rowery BTwina zaczynają się od Ultra na karbonie, to warto kupić. Bardzo mocno przychylam sie do Krossa, chyba najlepszy sprzęt w tym przedziale cenowym. Druga sprawa to wygoda. Brałem udział w Decathlon Carbon Challenge i jeździłem tam BTwinem Ultra 900 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-900-cf-id_8390339.html i po 300km miałem mega obtartą dupę. Nie wiem czy z powodu pozycji czy złego siodełka. Na moim Giancie nie mam takich problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Argi Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 12 godzin temu, tomstar napisał: Druga sprawa to wygoda. Brałem udział w Decathlon Carbon Challenge i jeździłem tam BTwinem Ultra 900 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-900-cf-id_8390339.html i po 300km miałem mega obtartą dupę. Nie wiem czy z powodu pozycji czy złego siodełka. Na moim Giancie nie mam takich problemów. Co ma piernik do wiatraka. Jaka wygoda? Walnąłeś mega dystans na "obcym" siodle i snujesz jakieś wnioski? To tylko siodełko. Zdecydowana większość z nas po przejechaniu dłuższego dystansu na nieswoim siodełku miałaby obolały czy otarty tyłek, a co dopiero 300km. Przynajmniej w moim przypadku tak jest, że nawet do naprawdę wygodnego siodełka mój tyłek potrzebuje 3-4 wyjazdów, aby się przyzwyczaić. Po prostu nieco inne punkty podparcia i ucisku. Stąd trudno oceniać siodło po pierwszym wyjeździe, a co dopiero "jechać" po całym rowerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomstar Napisano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 13 godzin temu, Argi napisał: Co ma piernik do wiatraka. Jaka wygoda? Walnąłeś mega dystans na "obcym" siodle i snujesz jakieś wnioski? To tylko siodełko. Zdecydowana większość z nas po przejechaniu dłuższego dystansu na nieswoim siodełku miałaby obolały czy otarty tyłek, a co dopiero 300km. Przynajmniej w moim przypadku tak jest, że nawet do naprawdę wygodnego siodełka mój tyłek potrzebuje 3-4 wyjazdów, aby się przyzwyczaić. Po prostu nieco inne punkty podparcia i ucisku. Stąd trudno oceniać siodło po pierwszym wyjeździe, a co dopiero "jechać" po całym rowerze. Nie "jadę" po rowerze :) Tylko widzę wiele opinii na temat mniej czy bardziej agresywnej ramie i pozycji na rowerze. Dlatego podałem przykład BTwina żeby porównać jego geometrię z Krossem i opisałem jak czułem się na takim właśnie rowerze. Wiem, że trzeba sie przyzwyczaić do siodła i nowej pozycji, ale chciałbym wyeliminować straty do zera :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzeszaldo Napisano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2018 W dniu 24.07.2018 o 09:19, tomstar napisał: Nie potrzebuję trzech blatów, a sam Triban strasznie mi się nie podoba. Porządne rowery BTwina zaczynają się od Ultra na karbonie, to warto kupić. Bardzo mocno przychylam sie do Krossa, chyba najlepszy sprzęt w tym przedziale cenowym. Druga sprawa to wygoda. Brałem udział w Decathlon Carbon Challenge i jeździłem tam BTwinem Ultra 900 https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-ultra-900-cf-id_8390339.html i po 300km miałem mega obtartą dupę. Nie wiem czy z powodu pozycji czy złego siodełka. Na moim Giancie nie mam takich problemów. tylek bolal cie z powodu siodelka a sam rowerek B'twina jest mega... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomstar Napisano 6 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2018 I stało się. Po wielu analizach i szukaniu udało mi się nabyć szosę od Gianta. Sprawa była bardzo fajna, gdyż udało mi się nawiązać współpracę z Giant Polska i dzięki temu otrzymałem mega rabat na dowolnie wybrany model. Wybrałem szosę Contend SL 2 i dostałem na nią prawie 2 tysiące rabatu. Po za tym w ramach współpracy otrzymam kompletny strój, buty i kask. Maszyna jest już u mnie i w weekend jedzie na testy. Model Contend wygrał w teście magazynu Bike Board na najlepszą budżetową i wygodną szosę. Jest to idealny model dla początkujących kolarzy Niedługo pełne testy na moim blogu www.tomstar.bikestats.pl https://www.giant-bicycles.com/pl/contend-sl-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pegasus Napisano 6 Września 2018 Udostępnij Napisano 6 Września 2018 Widzę że jesteś z moich okolic, Duathlon w Czempiniu!!! W przyszłym roku też będę brał udział, bo to moja lokalna impreza! Do zobaczenia na trasie i dużo km z Giantem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomstar Napisano 7 Września 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2018 Do Czempinia mam około 80km :) Jestem z Pleszewa. W przyszłym roku też startuję :) Dzięki i do zobaczenia na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pegasus Napisano 8 Września 2018 Udostępnij Napisano 8 Września 2018 Ja jestem z gminy Czempiń i jak dobrze pójdzie to wystartuje w barwach ChampionMan Team :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szkrobek Napisano 25 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2019 Witam Poszukuje od paru dni informacji na temat ramy z Rometu oraz Kross'a czyli użytkowników co posiadają jeden z tych wymienionych rowerów. Chciałbym się dowiedzieć czy te rowery są wygodne na dłuższe trasy w sensie geometrii ramy na to pozwalają, jak z gwarancja na ramy i jak wyglada jakość wykonania ramy w Romecie i w Krossie?? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drozda Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 Ramy w Krossach są bardzo przyzwoite, mają wygładzane spawy choć są dość ciężkie. A geometria zależy od konkretnego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szkrobek Napisano 26 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2019 Witam Właśnie chce się dowiedzieć jakie są różnice w ramie między Krossem a Rometem. Mnie interesuje Kross Vento 3.0 i 4.0 a Romet Huragan 3 i 4. Merida, Specialized, Trek, Cube, Cannondale w tych markach nic nie ma ciekawego jak dla mnie do 3,5K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yarad Napisano 28 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2019 W dniu 26.02.2019 o 13:00, Szkrobek napisał: Witam Właśnie chce się dowiedzieć jakie są różnice w ramie między Krossem a Rometem. Mnie interesuje Kross Vento 3.0 i 4.0 a Romet Huragan 3 i 4. Jako okazyjny kolarz używałem Rometa Huragana 3 z 2015 przez nieco ponad 1000 km. To był debiut kolarski Rometa i moja pierwsza szosa. Niestety okazało się, że agresywna geometria przerasta moje możliwości fizyczne (niska główka ramy plus tylko jedna podkładka pod kierownicą, brak możliwości prostego podniesienia pozycji; być może bardziej by pasował mniejszy rozmiar ramy, wybrałem 56 dla wzrostu 180 cm). Nie wiem jednak czy współczesne ramy Huraganów 3/4 nie są przekonstruowane. Technicznie do roweru nie miałem żadnych zastrzeżeń, pomijając może domysł, że kolorowe urozmaicenia ramy to były naklejki, a nie odrębny lakier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.