kemot1974 Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Cześc Wszystkim, sprawiłem sobie pierwszą szosę ( używka). Niestety, jestem laikiem w sprawie komponentów szosowych, dlatego prośba o podpowiedź zakupu kół do wartości 800 PLN. Rower to Focus Cayo Al Tiagra z 2017. Zdecydowanie wolałbym nowe, używane tylko w bardzo dobrym stanie. Przeszukałem forum i w tym budżecie są polecane Mavic Aksium , możecie potwierdzić , czy koła są warte swojej ceny, czy szukac innych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamar59 Napisano 18 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kemot1974 Napisano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 18 Lipca 2018 Dziękuję za filmy, dwie różne opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 21 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2018 W dniu 18.07.2018 o 14:05, kemot1974 napisał: Przeszukałem forum i w tym budżecie są polecane Mavic Aksium , możecie potwierdzić , czy koła są warte swojej ceny, czy szukac innych ? Aksiumy są ok.Stosunkowo ciężkie ale za to pancerne i dobrze wyglądają.Mam takie w moim rowerze.W sumie od kilku lat jeżdżę na najtańszych mavicach i nie narzekam.Oczywiście jak uszkodzisz obręcz albo wyrwiesz szprychę to klops.Naprawa nieopłacalna.W takim budżecie można też kupić Fulcrumy albo Visiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...