Skocz do zawartości

[Kierownica] Kross problem z regulacją wysokości.


eczolg

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Kupiłem rower taki rower  https://www.kross.pl/pl/2017/mtb-xc/level-r2   

Wszystko jest fajnie tylko chciałbym podwyższyć kierownicę o 3 cm i rozkręcam a w tym rowerze się chyba nie da.

Proszę o jakąś wskazówkę jak rozwiązać powyższy problem.

Z góry dziękuje

 

 

Napisano

Znajomy jeździ (bez szaleństw) kilka lat na czymś takim i nie ma problemów. Ale może taniej i estetyczniej wyjdzie jednak kupno mostka o większym wzniosie.Wykres z linku pomoże Ci wybrać odpowiednią długość i wznios.

  • Mod Team
Napisano
9 godzin temu, eczolg napisał:

Czy ktoś z was jeździ z takim adapterem rury sterowej . Jest to bezpieczne?

Żona od pięciu lat pomyka na krosiku.

 

9 godzin temu, Tatanka napisał:

Ale może taniej i estetyczniej wyjdzie jednak kupno mostka

Przedłużka daje więcej możliwości poszukania swojej wysokości tak jak na nieprzyciętej sterówce.

Stawiam na adapter.

https://www.dadelo.pl/adapter-ergotec-ahead-pd17330/?v_Id=68677

Napisano

Przymierzałeś się w ogóle do tego roweru?

Jakby nie było na tego typu sprzęcie nie siedzi się wyprostowanym. Trzeba było patrzeć w kierunku rowerów cross/trekking (tylko niech zgadnę, musiał być "góral"...)

Teraz pozostają tylko dziwne przedłużki albo regulowane mostki.

  • Mod Team
Napisano

Jeśli ten rower wygląda jak na zdjęciu z linka to i tak ma już sporo podkładek pod mostkiem. Dołożyć coś więcej i będzie wyglądał groteskowo.

Level to rower "górski", sportowy, na nim pochylona pozycja jest normalna. Jeździć i się przyzwyczajać trzeba, nie kombinować.

  • Mod Team
Napisano
14 minut temu, sznib napisał:

Level to rower "górski", sportowy, na nim pochylona pozycja jest normalna.

 

15 minut temu, sznib napisał:

Dołożyć coś więcej i będzie wyglądał groteskowo.

3 cm to nie jest dramat. To jeszcze nie będzie trekking.

Operacje nieinwazyjna więc jak nie pasuje to trzeba próbować.

Napisano
1 godzinę temu, m0d napisał:

Przymierzałeś się w ogóle do tego roweru?

Jakby nie było na tego typu sprzęcie nie siedzi się wyprostowanym. Trzeba było patrzeć w kierunku rowerów cross/trekking (tylko niech zgadnę, musiał być "góral"...)

Teraz pozostają tylko dziwne przedłużki albo regulowane mostki.

Miałem rower miejski holenderski gazele ale co ja poradzę że ścieżki rowerowe w moim mieście maja krawężniki na odcinku 3 km ścieżki przecina ścieżkę 40 wjazdy do posesji i na każdym są krawężniki. Już koło było centrowane 5x w serwisie i w końcu zmieniłem całe koło na nowe 8 to samo  i kupiłem dlatego ten rower i nie mam żadnego problemu teraz z kołami gdyż ten Kross level ma 2.1 koła. 

 

Napisano

Tatanka, "niestety" nie :D

 

eczolg, nie "2.1 koła" tylko opony 2.1" :) Druga sprawa, z krawężnikami to sobie radzą starsze panie na damkach z koszyczkami. A przynajmniej ja takie regularnie widuję. Jak się napiżdża z całą parą i ani koła ani tyłka znad siodła nie uniesie, to prędzej czy później koło się podda, zwłaszcza w tanim rowerze. A teraz za to masz sprzęta co to na ulice pasuje jak kaktus do tyłka i w dodatku wymaga pochylonej pozycji, do której nie jesteś przyzwyczajony. Najbezpieczniej będzie znaleźć bardzo długi mostek o dużym wzniosie. Potem ewentualnie mostek regulowany lub przedłużkę. Przy spokojnej jeździe i dobrym skręceniu nie powinny przysporzyć problemów.

Mostek coś w tym stylu: https://www.decathlon.pl/mostek-uniesiony-35-oversize-id_8298466.html

 

Napisano

Dowolnej. Najtańsze typu Zoom czy inne UNO są bezpieczne i w zupełności wystarczające. Wyżej dałem Ci przykład mostka z Decathlonu, który powinien sporo podnieść kierownicę. Choć trzeba by sprawdzić czy co się zmieni na długości przy okazji.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...