OlegPolienin Napisano 10 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2018 Hej, W poszukiwaniu nowego roweru troszkę ugrzązłem w różnorodności ofert. Z grubsza nakreśliłem takie uwarunkowania: Zastosowanie: codzienny dojazd do pracy oraz podróże (weekendowe oraz dłuższe, do 1000km w jednym cugu) Teren: w dojeździe do pracy 50% asfalt, 50% udeptane leśne drogi; w podróżach pewnie trochę więcej asfaltu Wielkość: rama 21", koło 28"+ Typ: albo trek, albo dotrekowiony cross (bagażnik + pełne, druciane błotniki), czyli musi mieć wszystkie otwory i mocowania! Ze względu na założony typ zakładam z góry wymianę opony na coś pokroju 1.8-1.9" z w miarę wyraźną tarką (z reguły w crossach widzę dość gładkie 1.5-1.6", w trekach zupełnie gładkie) Większa opona również ze względu na własną wagę vs. zwykle niedelikatną jazdę (krawężniki, korzenie) Stonowany (czyt. nieoczoj...) design, najchętniej ciemnoszary lub czarny, koniecznie mat W poszukiwaniach trafiłem na następujące modele, które z grubsza zbliżone są do tego czego szukam, ale każdy ma jakieś wady Trek DS 4 wady: korba 2x 42/28, górne przełożenie 42 dość niskie, wydaje mi się, że wolałbym przełożyć na 3x 48/36/26 (sprawdzam, na ile to jest możliwe) Giant Roam 0 Disc wady: wstępnie chyba tylko brak remote locka do amortyzatora; nie używałem, nie wiem, na ile się sprawdza, ale wszystkie inne w tej klasie mają Merida CrossWay XT wady: nie jestem pewien kompletu mocowań z tyłu plus chyba najmniejsze zaufanie do marki Kross Evado 9.0 wady: geometria (krótki) Byłbym szalenie wdzięczy za pomoc w wyborze ww. lub pomysł na alternatywę, ew. wytknięcie błędów w założeniach slash chłodną ocenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.