keyoooo2 Napisano 1 Lipca 2018 Napisano 1 Lipca 2018 Witajcie, Mam pytanie jak się macie do doświadczenia do kupowania rowerów z trochę juz odległym czasem produkcji rok 2013 ROCKY MOUNTAIN ELEMENT 970 full Moje pytania to: szukam roweru po odejściu od aluminium na full, nie wiem czy nię bede musiał np. przeskoczyć za 2-3 lata na hybrydę problemy sercowe a młody wiek 33 latka A pytania to: czy takie rowerki z takigo rocznika to wręcz nie opłacalny temat ? Sprzedam go za rok np. za połowe ? Uważam, że geometria dla mojego ciała tego roweru jest idalna i tutaj moja rozkmina czy np. poszukać za 5k sztywniaka w carbonie z 2017 czy tez kupić 5 latka ? Może ktoś coś dorzuci swoich opini. Rear Shock Fox Float CTD Custom Trail ValvedFork Fox 32 TALAS 29 120 FIT CTDHeadset Cane Creek Forty SeriesCassette SRAM PG- 107 6T 10spdCrankarms Race Face Turbine 170-175mm 42/32/24T 3x10spdBottom Bracket Race Face Press Fit Team XCRear Derailleur SRAM X9 Type 2 All Mountain 10spdChain SRAM PC-1071 10spdFront Derailleur Shimano SLX E Mount 3x10spdShifter Pods SRAM X9 MatchMaker Triggers 3x10spdHandlebar Race Face Turbine Flat Wide Ø31.8mm x 700mm x 9° SweepStem Race Face TurbineBrakes Avid Elixir 9Hubs DT SwissSpokes 1.6 straight pullRim DT Swiss X 1.6 Tubeless ReadyTires Continental X King Folding 29Seat Rocky Mountain XC LightSeatpost RockShox Reverb
Gość Napisano 1 Lipca 2018 Napisano 1 Lipca 2018 Ale piszesz o nowych ( leżaki magazynowe) czy używkach? Jeżeli nowy, to tak naprawdę kwestia serwisu amortyzatora na start, żeby mieć pewność że po 5 latach będzie świeży olej itd. Jeżeli mówimy o używkach to przez rok raczej rower dużo nie straci. Trendy się zmieniają, ale rok to nie jest na tyle dużo żeby zaszły jakieś drastyczne zmiany. Także jeżeli będziesz sprzedawał, a rower będzie sprawny technicznie i zadbany, to nikomu nie zrobi różnicy czy wyjechał z fabryki w '13 czy '14 roku.
keyoooo2 Napisano 1 Lipca 2018 Autor Napisano 1 Lipca 2018 Dziękuję za odpowiedz, Ogolnie mówie bardziej o używce. Jest to rower, z któego nie dowiem się dokładnego przebiegu ale nie widzę w nim mocnych śladów - dojechanych tzw. Czy możesz np. wycenić taki rowerek ? jest on warty np. z 2013, 2014 około 5k ?
Biesz766 Napisano 1 Lipca 2018 Napisano 1 Lipca 2018 W Stanach kosztują 700-1000 usd w zależności od stanu technicznego. Patrząc na ceny w PL i porównując z fullem np. Treka wg. mnie nierealne 5k.
Mod Team durnykot Napisano 1 Lipca 2018 Mod Team Napisano 1 Lipca 2018 1 godzinę temu, keyoooo2 napisał: Moje pytania to: szukam roweru po odejściu od aluminium na full, nie wiem czy nię bede musiał np. przeskoczyć za 2-3 lata na hybrydę problemy sercowe a młody wiek 33 latka Nie bardzo rozumiem Twoje pytanie. Odchodzisz od aluminium na full? Czy chcesz na full odejść od aluminium ,czy chcesz zmienić obecny aluminiowy rower na fula ?Nie wiem ,jaki związek ma full z problemami sercowym lub też jak może mieć wpływ karbonowy sztywniak. Na fulu serce pracuje tak samo jak na sztywniaku. 1 godzinę temu, keyoooo2 napisał: poszukać za 5k sztywniaka w carbonie z 2017 czy tez kupić 5 latka ? Nie przeszukiwałem intensywnie internetów ,ale kupno karbonowego sztywniaka z sensownym osprzętem z 2017 roku za 5k jest raczej trudne w realizacji.
keyoooo2 Napisano 1 Lipca 2018 Autor Napisano 1 Lipca 2018 Witam, Dzięki, co do problemów to nie ma oczywiście znaczenia jeśli chodzi o obciążenie organizmu. To pytanie całkiem nie potrzebne było. Co do roweru to ostatnio miałem fulla w Alu, i chce się przesiąść na Carbon ( sztywniak lub full) Jedyne co dla mnie istotne to czy waszym zdaniem np. 5,6 letni rower, który według katalogu w 2014 kosztował 20k, nie jest zajechany to sensowny zakup. Obecna cena za niego to 5k. Czy też lepiej się posiłkować zakupem czegoś młodszego, w tym budżecie. Trochę masło maślane to pytania, ale liczę na każdą wskazówkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.