Janu_sz Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 Witam. Chłopaki ( i dziewczyny ) powiedzcie mi, bo mam dylemat. Chcę kupić na mój jowej Continental Race King 26x2.2 i mam dylemat, czy brać tą najtańszą drutowaną za 55 zł/ sport wersję / czy warto dopłacić do tych 90 zł i zwijaną na niby lepszej gumie. Wogóle to tu nazywana jest PURE GRIP, gdy w necie wyczytałem, że te Race Kingi są w wersjach: Sport – podstawowy i najtańszy model, opona drutowa Performance – opona zwijana, opony wyczynowe dla ambitnych zawodników, solidne materiały i precyzyjne wykonanie Race Sport – opona zwijana, mieszanka BlackChili oraz konstrukcja idealna do wyścigów XC i maratonów, najlżejsza z całej rodziny ProTection – opona zwijana, wykorzystują mieszankę BlackChili oraz specjalne wzmocnienia dla standardu Tubeless Ready Nie rozumiem dlaczego sklepy nie opiszą co mają faktycznie w sprzedaży. To wersja droższa: https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-race-king-pure-grip-pd7105/?v_Id=18191 a to tańsza: https://www.centrumrowerowe.pl/opona-continental-race-king-pd7103/?v_Id=18190 Odczuje różnicę w rekreacyjnej jeździe ( w prowadzeniu roweru, zużycie opon ) po bezdrożach ubitych mniej lub bardziej ( waga moja i roweru 90 kg ) ? Warto wydać 90 a nie 55 zł za sztukę ?
remover Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 O, własnie wczoraj siedziałem i próbowałem zrozumi eć co za Race King się sprzedają w sklepach. Aż w końcu musiałem ściągnąć katalog Continentala. Jeżeli w opisie jest Puregrip, to jest Performance - podstawowa wersja. Może być zwijana i drut. Tegoroczny Performance ma wzór plastrów miodu na bokach i podobno nie jest tak podatny na pruwanie po bokach. RaceSport i Protection są mieszance BlackChili i są tylko zwijane, jedna lżejsza dla wyścigów, druga wzmocniona. Co to za drutowa wersja Sport to ja nie bardzo zrozumiałem, w katalogu tego nie ma. Tam jest chyba oplot 3/84, może jakaś lżejsza sportowa wersja.
Biesz766 Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 No właśnie po kontakcie ze sklepem na moje pytanie dlaczego przy jednej jest 84 oplot stwierdzili, że to błąd i poprawią na 180 Wygląda na to, że nawet po specjalistycznych sklepach nie wiedzą co sprzedają. A co do tegorocznego wzoru to jak to u nich znaleźć ( w jakimkolwiek sklepie ) ? Przecież niektórzy mają modele na zdjęciach sprzed 3-4 lat. Daj znać jak ogarniesz gdzie są tegoroczne modele. Ja chyba wezmę tańsze, nie bardzo wierzę w aż taką różnicę między tą Sport a Pure Grip. A Ty jak myślisz ? Miałem zamawiać X-Kingi 2 dni temu i te same jajca, sklepy nie wiedzą czy modele z tego, czy poprzedniego roku mają. ŻENADA.
Imar Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 Tania wersja drutowa albo zwijana dla mieszanki black chili. Jak ma to być opona na asfalt to zostań przy drutowej.
Janu_sz Napisano 28 Czerwca 2018 Autor Napisano 28 Czerwca 2018 Wiem, że tania to drut a zwijane blackchili. Pytanie, czy przy dojeździe asfaltem 5 km, potem rekreacyjnie po lasach i polnych drogach 15 km warto ładować kasę w tą droższą, czy zostać przy taniej.
Biesz766 Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 Ja biorę najtańsze druciaki, czekam tylko już 3 dzień żeby podali mi co mają ( w 4 sklepach online ) i sami nie wiedzą, bo się nie odzywają.
Track Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 Najnowszy RK Z 2018 ma trochę zmieniony kształt klocków w porównaniu do starszych wersji, jedno jest pewne tych najnowszych w Polskich sklepach nie ma .
Dokumosa Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 Tych najnowszych w PL nie ma (podobnie jak nie ma Cross Kingów i Mountain Kingów III). Druciaki i najtańsze (te po 80-90zł) zwijańce to ta sama mieszanka i produkcja chińska. Wersje Race Sport i ProTection produkcja niemiecka na gumie nazywanej Black Chilli (miękka, nie twardniejąca za bardzo w niższych temperaturach, dużo lepiej zachowująca się na mokrym twardym i IMHO szybciej zużywająca się).
remover Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 A za granicą są w sprzedaży? Czy to Conti dal dupy z ofertą?
Track Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 Jak widać model 2018 jest w sprzedaży https://www.bike-components.de/en/Continental/Race-King-2-2-RaceSport-29-Folding-Tyre-2018-Model-p60580/ https://www.bike-components.de/en/Continental/Race-King-II-29-Folding-Tyre-p64939/
Dokumosa Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 Za granicą są na pewno Cross Kingi i MK III (cena jest szalona bo za ProTection ponad 60EUR chccieli). RK się nie interesowałem.
Track Napisano 28 Czerwca 2018 Napisano 28 Czerwca 2018 Właściwie wersję RK z 2018 Conti powinno nazwać Race King II i tak są pozycjonowane w sklepach https://www.bikester.pl/continental-race-king-ii-performance-22-29-czarny-814127.html Dodatkowo dodali jakiś system antyprzebiciowy (shield wall system) lub cokolwiek to znaczy i masa opony wzrosła do 750 g. Doczytałem że ten shield wall system, to poprzecznie tkana tkanina nylonowa w ścianie bocznej, zapewnia doskonałą odporność na defekty lub przycinanie
Track Napisano 29 Czerwca 2018 Napisano 29 Czerwca 2018 2 godziny temu, Dokumosa napisał: Tych najnowszych w PL nie ma (podobnie jak nie ma Cross Kingów i Mountain Kingów III). Druciaki i najtańsze (te po 80-90zł) zwijańce to ta sama mieszanka i produkcja chińska. Wersje Race Sport i ProTection produkcja niemiecka na gumie nazywanej Black Chilli (miękka, nie twardniejąca za bardzo w niższych temperaturach, dużo lepiej zachowująca się na mokrym twardym i IMHO szybciej zużywająca się). https://www.cyklomania.pl/?f=&a=sklep&k=0&q=Cross+King+II&x=16&y=14
Janu_sz Napisano 29 Czerwca 2018 Autor Napisano 29 Czerwca 2018 Chłopaki, pytałem czy druciak, czy pure grip ( 53 zł lub 90 zł ). Dzięki Dokumosa za wskazówkę.
Dokumosa Napisano 29 Czerwca 2018 Napisano 29 Czerwca 2018 Zwijane będą nieco lżejsze i tyle z różnic w praktyce.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.