hanus Napisano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Szukam powoli jakiś opon do mojej przełajówki, bo obecny, fabryczny zestaw opon się kończy. Są jakieś fajne niedrogie (do 200 zł za komplet) opony które będę mógł zalać mlekiem w systemie ghetto tubeless? Podejrzewam, że opony zwijane dużo łatwiej jest uszczelnić. Przeglądając zainteresowały mnie: Schwalbe 700x35c Rapid Rob w aukcji nie jest napisane, czy jest to opona zwijana. Waga 480g więc podejrzewam drut i cena 46zł. Ale bieżnik całkiem fajny i raczej da radę po warmińskich lasach. Continental Race King CX 35x700 zwijana w cenie 86zł sztuka. Bieżnik bardziej "rozlatany" Więc lepsza w błoto. Continental CX Mountain King zwijana w cenie 85zł sztuka. Bieżnik podobny do schwalbe. I co tu wybrać? Jakie opony polecacie? Ogólnie czy dam radę zrobić taki zestaw na obręczach typowo szosowych - wąskich 13, albo 15 mm Dziękuje za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Marne szanse. Jeśli w ogóle taka opona wskoczy na takiej wąskiej obręczy to mleko nie uszczelnia takich wysokich ciśnień. 3 bary to jest maksimum, a potem mleko jest "przepychane" przez nieszczelności. Najwęższa opona jaką mi się udało założyć bez to 40C na obręczy 19 mm na ghetto, ale moje zadowolenie trwało jakieś 90 km i 3 dni postoju. Potem zszedłem do piwnicy i zastałem oponę odklejoną od obręczy z jeziorkiem mleka wewnątrz. Do bezdętki to chyba musi być balon... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanus Napisano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Kurcze... Przy takim zestawieniu myślałem, że będę właśnie latał na około 3bar. Bo obecnie na dętkach śmigam na około 4. Nic muszę poszukać, poczytać nieco więcej ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 No właśnie ja też nad tym ubolewam, bo muszę tylnego Hurricane'a pompować powyżej 4 barów na asfalt, a toczy się słabiej niż przy 3 bez dętki. Zrobić ghetto, a przed napompowaniem posmarować ranty opony butaprenem i mamy prawie-szytkę Z przodu mam Smart Sama 700x47C bez dętki, ale nawet przy tej szerokości nie jest idealnie, bo układ słabo trzyma ciśnienie - nawet 2 razy w tygodniu muszę dobijać. W szerokiej oponie ciśnienie chyba mocniej rozpiera ścianki po prostu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leo2 Napisano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 Jak by komuś zależało to mogę zrobić mleczko super uszczelniające, ale za to krócej schnące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hanus Napisano 27 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2018 1 godzinę temu, seraph napisał: No właśnie ja też nad tym ubolewam, bo muszę tylnego Hurricane'a pompować powyżej 4 barów na asfalt, a toczy się słabiej niż przy 3 bez dętki. Zrobić ghetto, a przed napompowaniem posmarować ranty opony butaprenem i mamy prawie-szytkę Haha idealne rozwiązanie :-P Godzinę temu, leo2 napisał: Jak by komuś zależało to mogę zrobić mleczko super uszczelniające, ale za to krócej schnące. Tylko, czy w ogóle będzie się to trzymać na takich wąskich obręczach? Set asfaltowy mam na dt 460 i tam problemu by nie było... A te fabryczne po za tym, że są mega pancerne, to nic po za tym.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.