sebrion Napisano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 Witam, jako że na razie nie mogę pozwolić sobie na kupno nowego roweru chodzi mi po głowie udoskonalenie tego co mam, chodzi mianowicie o krossa hexagona x3 z 2015, chcę wsadzić na tył przerzutkę tylną deore ale z tego co widzę są same 9 biegowe, czyli idzie kaseta do wymiany i łańcuch, moje pytanie jest takie czy to w ogóle wchodzi w grę skoro na obecnym rowerze mam kasetę z 7 biegami ? pytam się ponieważ jestem zielony w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 Nie masz kasety tylko wolnobieg, więc żadnej innej kasety bez zmiany koła (piasty) nie założysz. Mimo to przerzutka 9 rzędowa jak się uprzesz to będzie działała w Twoim rowerze, ale wkładanie jej tam to po prostu przerost formy nad treścią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebrion Napisano 25 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 No wiem że tak z lekka nie pasuje ale moja już nie domaga to i tak muszę zmienić a mam za sobą start w maratanie i chce się czegoś lepszego stąd te deore chociaż nie powiem że wolałbym kupić jakiegoś levela ale dopiero za rok sobie pozwolę na takie coś, Czyli mówisz że do tego wszystkiego co wymieniłem musiałbym dokupić jeszcze koło przystosowane do kasety ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 25 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2018 Koło i manetki. Z twoimi obecnymi manetkami to nawet jak założysz teraz Acere to nie zauważysz absolutnie żadnej różnicy względem Deore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...