Tredu Napisano 21 Czerwca 2018 Napisano 21 Czerwca 2018 Cześć, w moim posiadaniu znajduje się teraz rower na ramię NS Central 2, planuję zmienić w nim ramę na NS Surge '08 i rock shox domain 302-318 '08, jestem zielony w tych sprawach dlatego proszę o pomoc czy części z mojego aktualnego roweru będą kompatybilne z wymienionymi wyżej nowymi częściami Hamulce: 2xAvid BB5 tarcza: 2xAvid 160mm Przerzutka: SRAM SX-4 + Manetka Korby: Truvativ Ruktion 34T + Napinacz Boxguide XR Suport: Truvativ Howitzer 68mm Stery: TangeSeiki Piasta przód: Joytech loose ball 36 otworów 9mm Piasta tył: Joytech loose ball 36 otworów 10mm. Prawdopodobnie będzie wymagana zmiana piasty przedniej na 20mm razem z tarczą na 180mm ale pewny nie jestem proszę o odpowiedzi.
phoe Napisano 21 Czerwca 2018 Napisano 21 Czerwca 2018 Jak kupujesz ramę to od razu nowe stery i suport, chyba że te, które są w niej są ok. Ta rama jest pod skok widelca 120-160mm i taki widelec należy do niej dobrać. Żeby widelec pasował musi mieć prostą rurę sterową oraz mieć ja kilka cm dłuższa niż główka ramy, tak aby można było założyć mostek - cała filozofia. Jak korba jest na 104BCD, to zamiast zakładać napinacz, warto kupić blat NW.
Piter233 Napisano 21 Czerwca 2018 Napisano 21 Czerwca 2018 Dobrze widzę że rocznik 2008? Jeśli tak to przemyśl to 3 razy, zwłaszcza że teraz jakiegoś super osprzętu nie masz. Rama aluminiowa po 10 latach zaczyna mieć dość, a jak była katowana to jeszcze bardziej. Z amorem podobnie, jeśli były używane regularnie to wyobraź sobie: 10 lat używania, nieudanych lądowań i tym podobnych rzeczy.
MikeSkywalker Napisano 21 Czerwca 2018 Napisano 21 Czerwca 2018 Ale przecież Surge to CrMo, tutaj 10 lat nie robi na niej wrażenia Ale 10 letniego Domaina sam bym nie kupił. Za kilkaset złotych można mieć 1-2 letni amortyzator.