Pawlos88 Napisano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2018 (edytowane) Cześć, mam problem z moim amortyzatorem - 832 FiT RLC z 2012. Pojawiło się zapocenie, w okół regulacji kompresji po ostatniej jeździe, wytarłem, zrobiło dziś niecałe 90 km i znów były ślady oleju. Ponadto zauważyłem, że jest problem z regulacją wolnej kompresji - mianowicie nie można jej przestawić Ostatecznie po użyciu sporej siły można przestawić o jakieś 2 kliknięcia. Więcej za bardzo się nie da, a nawet jeśli to powoduje to zablokowanie wajchy od szybkiej kompresji. Miał ktoś podobny przypadek? Edytowane 17 Czerwca 2018 przez Pawlos88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 18 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2018 Trzeba rozebrać i zdiagnozować co się stało. Jeżeli nie robiłeś tego nigdy i nie chcesz się uczyć na błędach to oddaj do jakiegoś renomowanego serwisu amortyzacji. Chciałem wrzucić Ci tu linka z instrukcjami serwisowymi Foxa dla amorków przed 2013, ale niestety strona nie działa. Możliwe, że Fox usnunął to archiwum - szkoda, bo było tam wszystko jak rozebrać każdy amor. http://service.foxracingshox.com/consumers/index.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.