SoniaX Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 Witajcie drodzy forumowicze! Przymierzam się do kupna pierwszego roweru szosowego niskobudżetowego! Rower jest mi potrzebny jedynie jako w miarę szybki środek transportu do pracy na najbliższe 4 miesiące na dystans 12km + sporadycznych weekendowych wycieczek 20-50km. Jestem dość wysoką (185cm) ALE za to szczupłą kobietą ^^ (69kg), przekrok 85cm (chyba, że źle to obliczyłam, a jest to możliwe) i proszę Was kochani o pomoc w wyborze odpowiedniego dla mnie sprzętu z racji, że kompletnie jestem zielona w temacie. Budżet którego nie chciałabym przekroczyć to 1000zł (profesjonalny sprzęt na takie trasy nie jest mi potrzebny, prawda?). Przeglądałam allegro i znalazłam 50 ofert do takiego przedziału cenowego, czy szukanie takiego roweru w tej cenie ma w ogóle sens? Czy taki rower sprosta wyzwaniu? https://allegro.pl/kategoria/rowery-szosowe-16484?order=d&price_to=1000&stan=nowe&offerTypeBuyNow=1 Liczę na wasze wsparcie i z góry dzięki PS: Nie znam się ale może ten? http://allegro.pl/picadeili-28-rower-szosowy-i7389247153.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Duratec Napisano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 Szukaj używki w rozmiarze 56. Szkoda zdrowia na nowy złom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoniaX Napisano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2018 Z tego co wyczytałam kupowanie używek to loteria, a ja nawet nie wiem na co mam zwracać uwagę oprócz rozmiaru 56 i koloru oczywiście. a co jest nie tak z tym?: http://allegro.pl/picadeili-28-rower-szosowy-i7389247153.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...