Skocz do zawartości

[Pierwsza szosa] Rower szosowy dla amatorki

SoniaX

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie drodzy forumowicze! :)

Przymierzam się do kupna pierwszego roweru szosowego niskobudżetowego! Rower jest mi potrzebny jedynie jako w miarę szybki środek transportu do pracy na najbliższe 4 miesiące na dystans 12km + sporadycznych weekendowych wycieczek 20-50km.

Jestem dość wysoką (185cm) ALE za to szczupłą kobietą ^^ (69kg), przekrok 85cm (chyba, że źle to obliczyłam, a jest to możliwe) i proszę Was kochani o pomoc w wyborze odpowiedniego dla mnie sprzętu z racji, że kompletnie jestem zielona w temacie. Budżet którego nie chciałabym przekroczyć to 1000zł (profesjonalny sprzęt na takie trasy nie jest mi potrzebny, prawda?). Przeglądałam allegro i znalazłam 50 ofert do takiego przedziału cenowego, czy szukanie takiego roweru w tej cenie ma w ogóle sens? Czy taki rower sprosta wyzwaniu?

https://allegro.pl/kategoria/rowery-szosowe-16484?order=d&price_to=1000&stan=nowe&offerTypeBuyNow=1

Liczę na wasze wsparcie i z góry dzięki ;)

PS: Nie znam się ale może ten?

http://allegro.pl/picadeili-28-rower-szosowy-i7389247153.html

Z takimi gabarytami to szukaj raczej 57-58 :) .Za mały budżet na nowy rower czy w ogóle na jakikolwiek sensowny rower szosowy.Za 2k  można trafić już fajna używke w dużym rozmiarze.Na początek zrób sobie wycieczkę do sklepu rowerowego.Doradzą i pozwolą zrobić kilka kółek  przed sklepem.Nawet na maszynie za 10 tysi. 

Teraz, SoniaX napisał:

a co jest nie tak z tym?

Wszystko.Począwszy od źle ustawionej kierownicy ,poprzez wagę (13,5 kg? ) na osprzęcie skończywszy.Szkoda kasy.Tylko zniechęcisz się do tego sportu.

13 godzin temu, severian napisał:

Z takimi gabarytami to szukaj raczej 57-58 :) .

Górna rura 560mm jak najbardziej pasuje, 570mm to max, a 580 _wykluczone_. I skończcie gadać o wymiarach 54, 56 itp. bo to mylące - te liczby wcale nie muszą odzwierciedlać długości tego co najistotniejsze - czyli górnej rury w poziomie