Skocz do zawartości

[Lampka przednia] w cenie do około 50zł

Rybus85

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukam czegos w podanym budżecie. To co dostałem w zestawie z rowerem to klopa można co najwyżej iść z tym i świecić pod nogi :/ A że dużo po zmroku nie jeżdżę to nie potrzebuje na razie mocnego sprzętu. Bezpieczeństwo jednak musi być,więc trzeba coś kupić. 

W jednym z tematów od 50 do 150zl większość to ceny powyżej mojego budżetu,więc zakładam swój temat :)

Zastanawiam się nad 

MERIDA 3W II HL-MD054

Kellys HUMBLE

Ale najbardziej zastanawiam się nad

KELLYS INDEX

Jednak akumulator,dioda LED itd. Nie wiem czy sprawdzać jakieś "dziwne" marki,nie znam się na tym. 

Napisano

Musisz być świadom, że takie lampki mogą służyć jedynie jako światło pozycyjne i do jazdy w nocy nadają się tylko po oświetlonych drogach. Nie ma latarni to nie ma co się powyżej prędkości spaceru rozpędzać. I do takiego zastosowanie wszystkie powyższe będą dobre.

Jak potrzeba Ci światła drogowego to niestety już koszt większy i jest o tym ogromny temat.

• 3 miesiące temu...
Napisano

cześć.

Kupiłeś jakąś lampkę fajną? Chciałem uniknąć kupowania czegoś w rodzaju latarki i szukam właśnie lampki, która oświetli w miarę fajnie drogę jak zabraknie latarni.

W dniu 7.06.2018 o 11:13, Rybus85 napisał:

Szukam czegos w podanym budżecie. To co dostałem w zestawie z rowerem to klopa można co najwyżej iść z tym i świecić pod nogi :/ A że dużo po zmroku nie jeżdżę to nie potrzebuje na razie mocnego sprzętu. Bezpieczeństwo jednak musi być,więc trzeba coś kupić. 

W jednym z tematów od 50 do 150zl większość to ceny powyżej mojego budżetu,więc zakładam swój temat :)

Zastanawiam się nad 

MERIDA 3W II HL-MD054

Kellys HUMBLE

Ale najbardziej zastanawiam się nad

KELLYS INDEX

Jednak akumulator,dioda LED itd. Nie wiem czy sprawdzać jakieś "dziwne" marki,nie znam się na tym. 

Napisano