Rybus85 Napisano 7 Czerwca 2018 Napisano 7 Czerwca 2018 Szukam czegos w podanym budżecie. To co dostałem w zestawie z rowerem to klopa można co najwyżej iść z tym i świecić pod nogi :/ A że dużo po zmroku nie jeżdżę to nie potrzebuje na razie mocnego sprzętu. Bezpieczeństwo jednak musi być,więc trzeba coś kupić. W jednym z tematów od 50 do 150zl większość to ceny powyżej mojego budżetu,więc zakładam swój temat Zastanawiam się nad MERIDA 3W II HL-MD054 Kellys HUMBLE Ale najbardziej zastanawiam się nad KELLYS INDEX Jednak akumulator,dioda LED itd. Nie wiem czy sprawdzać jakieś "dziwne" marki,nie znam się na tym.
seraph Napisano 7 Czerwca 2018 Napisano 7 Czerwca 2018 Musisz być świadom, że takie lampki mogą służyć jedynie jako światło pozycyjne i do jazdy w nocy nadają się tylko po oświetlonych drogach. Nie ma latarni to nie ma co się powyżej prędkości spaceru rozpędzać. I do takiego zastosowanie wszystkie powyższe będą dobre. Jak potrzeba Ci światła drogowego to niestety już koszt większy i jest o tym ogromny temat.
Rybus85 Napisano 7 Czerwca 2018 Autor Napisano 7 Czerwca 2018 To coś sensownego w granicach rozsądku co kupię zwiększając budżet?
seraph Napisano 7 Czerwca 2018 Napisano 7 Czerwca 2018 https://www.forumrowerowe.org/topic/120938-lampka-co-kupisz-jak-masz-50-a-co-jeśli-masz-150zł/?page=117 No przecież przyklejony temat jak wół. Convoye, solarstormy i inne gady spokojnie są do dostania w okolicach 100 zł. Nawet te z Aliexpress święcą jak porąbane i można jeździć w nocy nawet po lasach.