p4trykx Napisano 6 Czerwca 2018 Napisano 6 Czerwca 2018 Wersja TL;DR Kupiłem 2 lata temu błotniki SKS (dają 2 letnią gwarancję), tylny błotnik pękł. Polski sklep gdzie kupiłem olał sprawę. Centrala SKS po kontakcie mailowym wysłała mi nowe błotniki. Polecam SKS. Dwa lata temu zakupiłem błotniki do roweru crossowego. Wybrałem SKS Bluemels Primus 45mm bo akurat błotniki pasowały mi matowym kolorem i czarnymi drutami podtrzymującymi. Generalnie byłem z nich zadowolony.Przedni błotnik przeżył nawet uderzenie samochodu Jednak niedawno tylny błotnik pękł w miejscu mocowania do tylnego trójkąta. Sądzę, że po prostu nastąpiło zmęczenie materiału jadąc po dziurach błotnik wyginał się trochę. Nie uderzyłem w nic tego dnia, poza tym mam też bagażnik więc błotnik jest raczej osłonięty. W pierwszej kolejności napisałem maila do polskiego sklepu z opisem uszkodzenia i zdjęciami oraz pytaniem jak wygląda ta 2 letnia gwarancja SKS. Było to 19 maja. Sklep odpisał, że dowie się u dystrybutora i wszelki kontakt się urwał. Równolegle 24 maja napisałem bezpośrednio na e-mail kontaktowy do niemieckiej centrali SKS https://www.sks-germany.com/en/company/contact/ Następnego dnia dostałem odpowiedź, że proszą o podanie dokładnie modelu lub dokładnych zdjęć, jaka jest szerokość oraz podanie adresu do przesyłki. Po kilku dniach otrzymałem nowe błotniki kurierem z Niemiec. Podsumowując: polski sklep i dystrybutor nie popisał się, generalnie to nie spodziewałem się zbyt wiele natomiast firma SKS stanęła na wysokości zadania, bez zbędnych ceregieli wysłali nowe błotniki. Nie straciłem żadnych dni jazdy na rowerze :-)
piciu256 Napisano 7 Czerwca 2018 Napisano 7 Czerwca 2018 Wysyłają nowe, spoko, ich wyprodukowanie takiego kawałka plastiku kosztuje może 5zł, tylko przesyłka z 20- mała cena za trzymanie dobrego wizerunku firmy, jeśli firma się wymiguje nawet od czegoś takiego to omijać szerokim łukiem
dovectra Napisano 7 Czerwca 2018 Napisano 7 Czerwca 2018 10 godzin temu, p4trykx napisał: Równolegle 24 maja napisałem bezpośrednio na e-mail kontaktowy do niemieckiej centrali SKS https://www.sks-germany.com/en/company/contact/ Następnego dnia dostałem odpowiedź, że proszą o podanie dokładnie modelu lub dokładnych zdjęć, jaka jest szerokość oraz podanie adresu do przesyłki. Po kilku dniach otrzymałem nowe błotniki kurierem z Niemiec. Producentowi zależy na marce. Dystrybutorowi i sklepowi zależy na sprzedaży i nie zawracaniu tyłka...
Szakali Napisano 27 Czerwca 2018 Napisano 27 Czerwca 2018 HAHA, u mnie SKSY też pękły w taki sam sposób. Zobacz jak sobie z tym zaradziłem Działa już od 20 tys KM. Trzyma lepiej niż ta blaszka fabryczna
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.