penrod Napisano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2018 Dzień dobry, w kwestiach rowerowych jestem amatorem, dlatego chciałbym prosić Was o pomoc. Szukam sprzętu do użytku miejskiego- dojazdy na zajęcia, do pracy, dodatkowo myślałem o sprawdzeniu aplikacji Uber Eats w Warszawie jako kurier. Cel jest prosty: rower który przez miesiąc dwa posłuży w Uberze, a następnie zapewni mi transport w dużym mieście. Znalazłem taką ofertę w okolicy, proszę powiedzcie co o niej sądzicie: https://www.olx.pl/oferta/rower-szosowy-na-shimano-deore-lx-idealny-na-start-CID767-IDu1EYb.html#249df7e19c Dziękuję bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teraw Napisano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2018 Osprzęt od mtb, rama zabytkowa, komponenty dobrane raczej losowo, kaseta i pewnie łańcuch do wymiany, bo zużyte, dwie różne klamkomanetki... Niby tanio, ale ja bym 760 zł za to nie dał. W tesco jest nowa szosa na nowoczesnej geometrii i kompletnej grupie shimano, niskiej co prawda, ale z klamkomanetkami, za 1039 zł, zawsze nowa i z absolutnie bezproblemową gwarą (tesco nie ma serwisu, na gwarancji najczęściej wymienia albo oddaje $) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoloTM Napisano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2018 No i obręcz w tylnym kole wytarta od klocków zaczyna już pękać - widać na zdjęciu. Rower zajeżdzony, nie opłaca się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drozda Napisano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2018 Jeśli pasuje ci rozmiar 58 (idealny na wzrost 190 cm i przekrok 92) to w kieleckim Mediaexpert podobno jest Indiana Arrow za 799 PLN: https://www.mediaexpert.pl/rowery-szosowe/ Mam taki od jesieni , przejechane po ulicach Warszawy 1000 km naprawdę złego słowa nie powiem za tę cenę ... Jest identyczny jak Vento 1.0 z roku 2016: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...