MajoG Napisano 4 Czerwca 2018 Napisano 4 Czerwca 2018 Witam, Pytanko do szanownych fachowców. Czy to normalne, że po spuszczeniu całkowicie powietrza nadal tak jakby lekko sprężynuje? Tak jakby nadal było lekkie ciśnienie. Uprzedzając, jestem pewny że przez górny zawór wszystko spuściłem, nawet docisnąłem golenie cały czas trzymając otwarty zawór. Po tym nadal czuć że jest lekkie ciśnienie powietrza. Golenie są wysunięte w tym stanie na ok. 1cm.. Mam wrażenie, że amor nie pracuje jak dawniej, jest jakiś bardziej tępy, mniej wrażliwy na mniejsze nierówności. Macie może jakieś sugestie? Amor był serwisowany jakieś 1500km temu, jeszcze przed zimą, Całą zimę był użytkowany. Pozdrawiam MajoG Cytuj
3aran Napisano 4 Czerwca 2018 Napisano 4 Czerwca 2018 Siema. Sytuacja, którą opisujesz z tego co pamiętam jest normalna. Pod sprężyną powietrzną masz jeszcze jedne o-ring, który trzyma powietrze w górnej goleni. Zależnie jak składałeś amor robi się tam nad, albo podciśnienie. Pozdrawiam. Cytuj
Kolmark Napisano 5 Czerwca 2018 Napisano 5 Czerwca 2018 Powietrze jest też w prawej goleni, czyli w tłumiku MC. Niewielkie nadciśnienie powstanie też w dolnych goleniach. Cytuj
Mod Team michuuu Napisano 5 Czerwca 2018 Mod Team Napisano 5 Czerwca 2018 Spuszczałeś z negatywnej też. Lewa goleń od dołu tam też jest zaworek. Cytuj
Lumperator Napisano 30 Czerwca 2018 Napisano 30 Czerwca 2018 Normalna sprawa, jeśli zalęgło się trochę więcej powietrza np w dolnej goleni. Gdyby to sprężynowanie po spuszczeniu powietrza było wyraźniejsze, warto zerknąć czy czasem nie pojawiła się mała nieszczelność między goleniami. Cytuj
Ilia Napisano 13 Lipca 2018 Napisano 13 Lipca 2018 Jak tępo chodzi to zrób serwis jak najszybciej. I uszczelki posprawdzaj. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.