bociek28 Napisano 2 Czerwca 2018 Napisano 2 Czerwca 2018 Czy miał ktoś styczność z tą kierownicą? Na czym polega technologia alu i carbonu ? Jak z wytrzymałoscią ?
Gość Napisano 3 Czerwca 2018 Napisano 3 Czerwca 2018 Accent też miał takie cudo. Teoretycznie aluminium ma zapewnić wytrzymałość a karbon pochłaniać wibracje itd. Dla mnie to jest jakaś ściema. Już jeżeli chodzi o kierownicę z samego karbonu to zdania są mocno podzielone. Jedni zauważają różnicę, inni średnio. Ja mam sztywny widelec i rzeczywiście na karbonie były minimalnie lepiej, ale nie była to różnica po której płakałem gdy znowu wsadziłem aluminium. Podejrzewam natomiast że w rowerze z amortyzatorem jest to bardziej efekt placebo niż rzeczywista różnica. Więc co będzie przy takim połączeniu? Ja obstawiam że jedno wielkie nic. Za taką cenę kupisz sobie kierownicę karbonową, a jak chcesz alu to chyba nie ma modelu którego byś nie kupił z takim budżetem.
bociek28 Napisano 3 Czerwca 2018 Autor Napisano 3 Czerwca 2018 Tu nie chodzi o pochłanianie drgań od tego jest amor a bardziej o wage co do samego carbonu troche sie obawiam nie chciałbym w gorach zaliczyc na kamieniach klepy bo kierownica poszła a widziałem juz na zawodach polamane kierownice i sztyce carbonowe dlatego pytam co to za cudo jak by nie bylo jest lzejsza od alu;)
Gość Napisano 3 Czerwca 2018 Napisano 3 Czerwca 2018 Nie jest wcale duzo lzejsza. Funn Flame On 710 wazy 199g. Jak skrocisz do dlugosci FSA to wyjdzie dosc podobnie, a kosztuje 140 zl z przesylka.
bociek28 Napisano 3 Czerwca 2018 Autor Napisano 3 Czerwca 2018 Ja tam przy funn widze 256g i to w trzech roznych sklepach
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.