adrian0799 Napisano 1 Czerwca 2018 Napisano 1 Czerwca 2018 Witam, mam mały problem z oponami ale także z dętkami, mowa oczywiście o kołach 24x2.125, jakie polecacie koła ale także dętki które są bardziej wytrzymałe przynajmniej od tych moich które mam, chciałbym wspomnieć że nie jeżdże jakoś zawodowo tylko rekreacyjnie ale ciągle albo się dętki przebijają albo z oponą coś jest nie tak, i tak mam co sezon.. liczę na waszą pomoc, proszę o podawanie propozycji w miare przystępnych cenach.
SerQ Napisano 1 Czerwca 2018 Napisano 1 Czerwca 2018 Jaki masz konkretnie budżet? W miarę przystępna cena to dla każdego coś innego, dętka jak dętka, każdej czasem się może przydarzyć awaria, ja mam u siebie z przodu (ale to koła 26") fabryczną Schwalbe, z tyłu wymieniłem na Bontragera po wjechaniu na szkła. Drugie pytanko po jakich nawierzchniach śmigasz? Pozdrower
adrian0799 Napisano 1 Czerwca 2018 Autor Napisano 1 Czerwca 2018 @SerQ Generalnie smigam po ścieżkach rowerowych asfaltowych w mieście ale czasem sie zdarza po gruntowych gdzie jest piasek i kamienie, budzet no nwm na jedno kolo moge dac te 30-40zl
SerQ Napisano 1 Czerwca 2018 Napisano 1 Czerwca 2018 Pewności, że po wymianie opony i dętki na kolejny sezon nie złapiesz ani jednego kapcia nie ma. 40zł na oponę z dętką mam rozumieć?
SerQ Napisano 1 Czerwca 2018 Napisano 1 Czerwca 2018 Okej, w takim razie jaką masz obecnie? Bo jeśli to jest standardowa opona to one nie zawsze się sprawdzają w każdym terenie. Może Continental Explorer? W tym budżecie do ogarnięcia Tyle, że węźsza - 1.75. 2.125 szerokość może być trudna do znalezienia w tej kwocie, 1.75 czy 1.95 to takie bardziej chodliwe i ich jest więcej, szersze przekraczają budżet wyżej napisany.
adrian0799 Napisano 1 Czerwca 2018 Autor Napisano 1 Czerwca 2018 Chyba standardowa no ale już długo nie zmieniałem;) dzięki, obczaje te opony
DIY Napisano 4 Czerwca 2018 Napisano 4 Czerwca 2018 A jak ci się przebijają to widzisz w którym miejscu i czym? Czy po prostu zmieniasz dętkę/zakładasz łątkę? Przyczyn może być wiele, od uszkodzonej opony aż po zwykłego pecha. Prawda jest taka, że żadna opona z jakąkolwiek warstwą nie da 100% pewności, a jak np masz tendencje do nabijania zbyt małej ilości powietrza i przecinasz dętkę na kamieniach/krawężnikach to zmiana opon nic nie da, tylko przejście na system bezdętkowy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.