Colonel Napisano 21 Maja 2018 Napisano 21 Maja 2018 Witam Mam pytanie, czy ma może ktoś z Was lub miał styczność z ww. hamulcami. Jak wypadają na tle popularnych Avidów DB5/7, Hayes CX5 itp. Pozdrawiam Cytuj
mario_awario Napisano 13 Czerwca 2018 Napisano 13 Czerwca 2018 Je je mam w rowerze przełajowym. Są idealne. Przez idealne należy rozumieć, że hamują skutecznie gdy trzeba, ale nie na tyle skutecznie, aby niepotrzebnie przefrunąć przez kierownicę Jedyne co mnie w nich drażni, to że trzeba dość głęboko docisnąć klamkę (mam klamki Tiagra 4600) żeby w pełni złapały. W drugim rowerze mam klamki 105 5800 i zaciski BR-CX77, czyli najwyższe mechaniczne szosowe Shimano i w tamtym wystarczy poruszyć klamkę o 1-1,5cm. Cytuj
Szakali Napisano 24 Czerwca 2018 Napisano 24 Czerwca 2018 Zachęcam do zapoznania się z moim vlogiem, którego głównym bohaterem są właśnie te hamulce :D https://www.youtube.com/watch?v=gn8kUiYXa_0 Cytuj
mario_awario Napisano 25 Czerwca 2018 Napisano 25 Czerwca 2018 16 godzin temu, Szakali napisał: Zachęcam do zapoznania się z moim vlogiem, którego głównym bohaterem są właśnie te hamulce Skoro u Ciebie mają najechane 20k, to pewnie zmieniałeś linki i pancerze - u mnie standardowy 5mm pancerz hamulcowy owszem wchodzi do otworu prowadzącego, ale z końcówką już się nie mieści. Dlatego założyłem bez końcówki, ale po kilku tyg. oplot zaczął wyłazić obok linki rozwalając całkiem regulację. Tymczasowo założyłem końcówki z ogonkiem, żeby linka była wyprowadzona, ale końcówka opierają się na otworze, ale nie siedzi ładnie w środku. Masz na to jakiś patent? Cytuj
Szakali Napisano 26 Czerwca 2018 Napisano 26 Czerwca 2018 Linki i pancerze cały czas w oryginale. Mam zamiar zmienić linkę do tylnego hamulca, bo już nie chodzi jak nowa, aczkolwiek nie ma źle. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.