Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nic specjalnego, na dodatek nie widzę sensu 120mm w takim rowerze.

Jesteś pewny tego roweru? Myślę że da się znaleźć coś ciekawszego w tym budżecie.

Napisano

Dzięki za pomoc,ale chcę rower o skoku minimum 100mm i osprzęcie minimum altus lub acera.Ten jest na dobrym osprzęcie,ale nie podoba mi się.Rama jest cięka(wolę grubszą)i design mi się nie podoba(dla mnie staroświecki).

Napisano

Nie ma sensu teraz kupować używki za takie pieniądze z "gorszym" amortyzatorem. Najtańszy, powietrzny amortyzator to równowartość tego roweru. 

Napisano

Tez wygląda dobrze. Pamiętaj tylko, że tarcze jeśli będą miały usterki, krzywe tarcze,  sikaly, zapowietrzaly sie etc,. to się robią koszty. Bo hamować nie będą. 

Napisano

Zalezy gdzie mieszkasz, ( góry czy niziny ) sprawne tarcze będą najlepsze, natomiast ich serwis dla laika czy wymiana na nowe to już koszty. V brejki też są różne - ten american eagle ma i klamki i  szczęki deore lx z równoległym przesuwem - taki komplet hamuje już bardzo dobrze i obsługa tania i banalna. ( w skali v brejkowego hamowania 7/10  gdzie podstawowe alu v brejki i alu klamki to 2/10 )

Napisano (edytowane)

Nie poruszy się,  poruszy się trochę jak z krawężnika  zjedziesz ;)  Albo powietrzny - drogi, albo spręzynowo- olejowy jakiś rock shox starszy ( np. judy ) i wymiana spręzyn na żółte. ( a może i srebrne - nie pamiętam - w każdym razi ena najbardziej miekkie )

Edytowane przez SoloTM
Napisano

Lepszy. Zależy też jaki judy - z jakiego okresu, ostatnie były gorsze od poprzednich ale i tak dużo lepsze od gili. Wszystko zależy od stanu. Nie może być wżerów na goleniach górnych, głębszych rys i kwestia uszczelek, w jakim są stanie , czy puszcza olej, czy regulacja tłumienia działa ( jeśli ma regulację ). Serwis takiego amora spręzynowo - olejowego w serwisie wraz z uszczelkami to około 200 pln. Ale konstrukcja jest lepsza ( w sensie że się sam smaruje ), mniej awaryjna i mniej wymagająca serwisowania od powietrznych amorków. Dużo by pisać. I są niusanse. Nie masz kasy to w ogóle zapomnij o powietrznym widelcu ( częściej serwisowac trzeba i kosztuje więcej )

Napisano

Bralbym ten rower bez mrugniecia. Napisz czlekowi, ze dajesz 550, zeby Cie wysylka wyszla free i bierz. 

Napisano
7 godzin temu, SoloTM napisał:

Ramy używane alu za 200 pln są, przełożenie z linkami i pancerzami 150 pln  max

A potem wyjdzie, że jeszcze do zmiany sztyca, obejma, stery, hak, że cos z pivotami nie tak i w sumie za te 200 to rama nie ma papierow itd. Ja bym tam byl ostrozny jesli chodzi o wymiane ramy za 200 plus linki.

Napisano

Dlatego ja też się nie chce z tym bawić,zawsze coś wyjdzie innego i wtedy koszty rosną

CINOL123 a ty co sądzisz o w/w amortyzatorach?

SHOTGUN zależy mi na osprzęcie,żeby był chociaż przyzwoity,ale mając 16 lat nie patrzy się tylko na to,ale także na wygląd,który wogóle mi nie pasuje.Jest po prostu brzydki(jak dla mnie)

Napisano

Fakt,  w tym wieku to najważniejsze czynniki. Bez sarkazmu, sam siebie pamiętam kupę lat temu. Nie mniej szukaj czegoś prostego, bo kwota jest niska. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...